Otkucaj

petak, 27.01.2006.

Dvije Pretklijetke i Dvije Klijetke, te Hemoglobin

(samo da znate, neću bespotrebno spominjati Mozartov rođendan)

Tako je Mjesec slijedio svoje osjećaje...
Sunce i Mjesec su se ipak nekad i vidjeli, često u Sumrak.
katkad bi ponovno bi vodili ljubav, pomirili bi se, i pomrčina Sunca bi zavladala. Bili bi jedno.
Nisu se više često viđali. A kad bi se viđali, znali bi da su to rijetki trenuci.

Image hosting by Photobucket

Toliko o priči.

Htio sam naglasiti kako je lijep osjećaj osjetiti srce na desnoj strani tijela, tj. osjetiti toplinu neke osobe uz tebe i Njeno srce kako kuca.
Osjetiti to srce na svojoj desnoj strani. Prekrasan osjećaj. Ta blizina.... Ta toplina....
Ono isto pumpa krv, isto regulira tjelesnu toplinu, ali unatoč mojem, to srce je posebno. Ono ne pumpa moju krv, već Njenu,
ono ne regulira moju toplinu, već Njenu. Ono je posebno. Dvije pretklijetke i dvije klijetke, zapravo kao i moje srce. Ali nije moje, već je Njeno.

Predivan osjećaj.
- 22:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>