Otkucaj

ponedjeljak, 23.01.2006.

O ljubavi

Svi pišu o ljubavi pa budem i ja. Eto prošla je moja debilana s onim curama koje sam bio spomenuo prije. Radi se o tome, da ja nikad nisam "nesretno" zaljubljen, i za nikim nikad ne patim, uvijek će se naći netko tko će mi se sviđati. A kad sam stvarno zaljubljen, patnja nije potrebna, jer to je prekrasan osjećaj. Ali znam jednu stvar koja mi se ne sviđa, kao što je moj dragi prijatelj L bio spomenuo (jer smo o tom ranije pričali). Radi se naime, o opsesivno i/ili posesivno zaljubljenim ljudima, ljudima koji si bespotrebno stvaraju bol pod izlikom da su zaljubljeni a da ih ta osoba ne voli. To je jako sebično prema njima samima, a na kraju krajeva prema toj osobi u koju su zaljubljeni, jer njemu/njoj stvaraju muke koje pak te osobe onda moraju rješavati. Čemu to?

Dakle, da ste vi ta osoba u koju je netko posesivno, manično zaljubljen, kako bi se osjećali? Ja "bih" osjećao krivnju prema toj osobi koja je u mene zaljubljena ako ja u nju već nisam, s druge strane, ja uopće tu ne bih bio kriv. Osjećao bih nelagodu. A na kraju, takvo opsesivno ponašanje dovodi samo do neprivlačnosti (čak i ako bi mi fizički bila privlačna ta osoba, opsesivnim ponašanjem postajala bi sve samo ne to....).

Pročitao sam u zadnje vrijeme baš puno blogova u kojima ljudi sami sebe muče, a neke od tih ljudi znam i osobno. S druge strane, neki ljudi su "mučeni" od drugih koji su tako manično zaljubljeni u njih, da gube svoju slobodu.

Jednostavno, ljubav je ljubav, ali sam taj izraz ne bi trebao podrazumijevati mučenje. Ni u kom smislu: Zaljubljeni se ne bi trebali mučiti, već naći neke druge solucije, a oni u koje su zaljubljeni isto ne bi trebali biti pod nekakvih napadom, tako reći... Jer na kraju krajeva, tko voli kad mu netko drugi cijelo vrijeme visi za nosom i govori onakve opsesivne stvari cijelo vrijeme? Lijepo napisati pjesmicu, lijepo je voliti, i patiti, ali NE se s tim ubijati! Ne slažem se da je najbolji objektivni i logični način života jer to zapravo ne postoji, ali ne treba zbog toga patiti. Tuga je krasna, ali stvarno nekad kad čitam blogove želim im svima reći "Get A Grip".

Ako ti je nešto potpuno dostupno, postaje dosadno.

Kad bum ja bio manično zaljubljen, onda mi samo copy-paste-ajte ovu poruku, ali samo da znate, ako sam ja zaljubljen, ja nešto napravim, a ne sjedim u sobi za kompom i plačem.

Sad slušam Fapy-a Lafertina, pa sam malo ne-fokusiran, možda jednom bolje objasnim što želim reći

Uživajte u kiču, slika koju sam napravil u Beču, jednom od gradova ljubavi i bezpotrebne patnje;
Image hosting by Photobucket
- 22:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>