Otkucaj

nedjelja, 22.01.2006.

E mail

Dobio ja mail od svoje mentorice da moram maturu predati njoj prek maila da još pregleda. Mislim, sve bi to bilo ok da danas nisam trebao ići na teoriju glazbene kompozicije (to sam sad počeo ići na "orkestracije i partiture" kod jedne glazbenice), te na neku probu s nekim bendom s kojim još nisam svirao....

Pa sam se ja ipak ustao u 7 ujutro da napravim tu glupu maturalnu radnju, zato što i ovak kasnim 2 dana, i.... pripremite se.... GOTOV SAM!

Pao kamen sa srca, sad može ponovno kucati, kao što rekoh u tročetvrtinskoj mjeri. Do sad je bilo u 7/8- to se ubiješ- kak ne volim tu mjeru, čak je i 5/4 oke, ali 7/8 je baš bljzgl :)

Uglavnom, rekao sam si da čim završim s tim šitom (matura) da ću početi čitati knjigu "100 godina samoće" na francuskom- "Le Cent annes de Solitude" (sa svojim znanjem to bude išlo sporo...), ali sam se navukao na "evoluciju vodozemaca i gmazova", a istovremeno moram raditi esej iz logike, komentare i projekte iz psihologije , te Hrvacki (Lepa naša...), tako da se kamen polako vraća.

Danas živim za trenutak, jer sam ... (Fanfare muzika počinje.) GOTOV !!!!!

Postati ću lud, već se onak smijem kao Zao Djed Mraz- The Evil Santa laugh- Buahohohoho!

Evo jedan strip o školi, učiteljicama, i razmišljanju o drugim stvarima na satu- isto "Calvin and Hobbes" (evo čim dobijem skener, budem i svoje stripve- satire- počeo stavljati);
Image hosting by Photobucket
- 12:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>