Otkucaj

utorak, 17.01.2006.

Kjižnica...

Nalazim se u školskoj knjižnici, markiram Hrvatski. Markiram zato što mi se ne da ići, ne zbog nekog testa, već iz dosade.... Malo prelistavam Werthera, Sto godina Samoće i neku knjigu o evoluciji gmazova, razmišljam što da prvo pročitam.

U petak moramo predati maturu (u našoj školi je to ipak malo drugačije nego drugdje), pa sam malo pod stresom. Razmišljam o tome da prekinem regularno školovanje, odem negdje u Kambodžu, proučavam život makaki majmuna i uživam u suncu, vlagi, bolestima.... Krasno...
:)

Ma ne, ja ne volim taj autoritet. Kad ti ljudi u krivo vrijeme kažu krivu stvar, kad u osnovnoj čitamo Krležu, a u gimnaziji "Lovac u Žitu", kad nas prvo uče formule, a tek onda logiku iza toga... Trebali bi, uz pomoć profesora, sami dolaziti do zaključaka, a ne samo slušati blebetanje. Ma nije ni to meni problem, ja se isključim, na matematici čitam "Ime Ruže", a pod Hrvatskim note.

NE DA MI SE!!!

Ne da mi se pisati bezlične beznačajne eseje, esej iz teorije znanja, esej iz svjetske književnosti, eksperiment i esej iz psihologije, komentare kojekakve, te esej iz povijesti umjetnosti. Neke od ovih stvari mi se da raditi, ali je glupi sistem!

U našoj školi uopće ne pišemo testove sve do završnih, kada na njima moramo dobiti nešto perfektno jer nose 50 posto ocjene, a s druge strane, moramo se ubijati doma i nemamo slobodnog vremena, nego samo neke eseje pišemo. Ali ne nešto pametno... Već...

Ma poluditi ću.

Još samo dva mjeseca, onda testovi, onda "Bye Bye School, Bye Bye Hapiness!!!"

Usput, dobro bi mi došao neki lektor, jer opažam da sam već milijun puta napravio tipfelere koje mi se ne da ispravljati....
- 15:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>