Otkucaj

nedjelja, 15.01.2006.

Gmazovi ne žive na Antartici...

Eto tako. Želim samo reći nešto o Tuatarama. To su gmazovi koji izgledaju slično iguanama, ali uopće ne spadaju u skupinu guštera, već uz kornjače, zmije i guštere stvaraju posebnu skupinu gmazova. Žive na sjeveru Novog Zelanda i na dijelu Polinezijskih otoka (neznam jel' imaju putovnice, s obzirom da su ti otoci opako podijeljeni između Britanije i Francuske...)

Kao i svi gmazovi, tuatare su hladnokrvne životinje, što me navodi na temu hladnokrvnosti.

Imam nekoliko prijateljica (znaju o kojima se radi) od kojih svaka nešto osjeća za mene, ja isto osjećam za njih, ali samo mi je jedna draga na "onaj način". Osjećam se jako hladnokrvno prema ostalima, i jako mi je žao. Ne mogu ja to trenutno promijeniti, glede svojih osjećaja....

Joj, jako nevoljko pišem o tim temama, jer nema riječi koje bi izrazile prave osjećaje- naš mozak razmišlja u događajima i tko zna u kakvom drugom kodu, ali da bi nešto izrazio, mozak koristi medij. Taj medij je tijelo, taj medij je jezik ili pak njegova transformacija u simbole....

Evo, odluka prije mog rođendana (koji je sutra, btw) je da ću naučiti izraziti osjećaje koje osjećam prema ljudima, prema svojim prijateljima, i prema onim ljudima koji su nešto više od prijatelja. Neću više djelovati hladnokrvno prema Vama, jer ja stvarno =) imam emocije, i osjećam ih, samo ih neznam dekodirati....

Ako uzmem glazbu kao medij (ne riječi, nego punu čistoću glazbe) to mi je puno lakše.

Zaključak je da ću u budućnosti moći živjeti na Južnom Polu (radi se o geografskom, ne o magnetskom, koji je negdje u Kanadi...)

- 11:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>