Otkucaj

nedjelja, 15.01.2006.

Znanje je relativno od situacije...

Evo, obrisao sam ovaj jučerašnji post. Jedna velika osobna debilana....

Krenuo sam jučer prema knjižnici da posudim neku zanimljivu knjigu, jer sam iz domaće biblioteke pročitao sve osim jedne koja se zove "Statistički podaci o povijesti Gornjeg Grada" koja pak opisuje koliko stanara je u određenom dobu živjelo na određenom prostoru, i tako cijela knjiga, podaci i grafovi...

Dođem ja do zagrebačke knjižnice i čitaonice (KIČ- kič!) koja je kod KIC-a, i počnem lutati po policama.... Trenutno sam pročitao "1984" od Orwell-a, jedna od boljih knjiga, ali isto tako zbog nje trenutno nemam volje neki roman čitati (pa makar bio sociopolitički ili kako već orijentiran). Odem ja do znanstvene sekcije, eto, puniti si mozak raznim glupostima, i nađem jednu zanimljivu skupinu knjiga o povijesti ljudskog roda, i tako uzmem prve tri (jer su poredane po brojevima..) i odem do knjižničarke. Evo, situacija je zapravo ovakva- moji imaju jako puno knjiga doma, pa sam čitao te i one iz školske biblioteke, tako da u ovoj knjižnici nisam bio od prvog razreda gimnazije (ovo je, dakle, 3. godina).

I tako ja dođem knjižničarki i kažem ime, pa ona to lijepo, koristeći samo jedan prst, utipka u kompjuter. ;

"Hmmm.." pomislim: "Od kud ovih 2900 kn na računu?"
I tako odem iz knjižnice. Bez knjiga.

Zapravo to je sve zbog neke knjige koju imam doma ("Japanske Bajke"- bezvezarija!) koju bih mogao u nekom trenutku ići vratiti. I tako sam ja ostao ukinut od znanja, pa sad imam ispriku da visim na internetu i pišem ovo smeće.
- 09:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>