Otkucaj

subota, 14.01.2006.

More događaja...

Majka je kupila novog psa, to mi se sve čini prebrzo, i teško ga je prihvatiti. Kao mijenjanje namješteja. Jadna životinja s druge strane... Dobar je to mali mops- izgleda kao Boško Petrović....
Nije mi još pri srcu.

Ovo je Precious. Njezina fotografija.

Gledam Njezine fotografije, obilježene trenutke u moru događaja. Makar ih ima puno, premalo ih je. Previše je događaja, premalo evidencije. Ništa mi ne "govore". Ništa mi ne znače... Ima fotografija, nema Nje...Prazno... Plačem....

Još sam u šoku.... Nevjerojatno je to... Ne da je poginuo pas, već ta smrt, neočekivana....
Mala moja curica....

Bio sam s njom po cijelom Krku, samo nas dvoje... Bili smo u Toskani, na Sljemenu, u Varaždinu....
Bez veze pričam..... Fali mi.....

Osjećam jednu veliku prazninu u sebi. Tišina je u kući, tj. u mojoj sobi. Ne čujem veselo lajanje kad dolazim kući s neke probe, ne vidim malu crnu siluetu kako trči do ulaznih vrata, a rep... a rep maše... a rep NE maše.....

Najgora je ta bezlična faca. Taj bezlični, "preparirani" pogled koji je imala tih zadnjih nekoliko izdaha, u mojem narjučju...

Neću više o tome pisat... Ako netko čita; jako mi je žao.
- 09:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>