Otkucaj

utorak, 10.01.2006.

Prva Promidzbena Poruka

Samo da shvatite, može se raditi o otkucaju metronoma, otkucaju srca (kako je Johann Strauss rekao- u 3/4 mjeri), otkucaju poda kada netko po njemu pleše step.... ma već neki otkucaj....

Ja sam jedan mladi nadobudni "umjetnik" koji prvi put koristi tu čudnu riječ, blog.
(ali trenutno, samo u pisanoj formi)

Još sam neodlučan o ćemu ću pisati ovdje, pa ću početi od mojih trauma :)

Ja sam iz hrvatske rodom i prebivalištem, ali na moju "patriotsku" žalost nisam rođen ovdje, nije to ni bitno, ali eto, spominjem.

Cijeli život sviram neki vrag; kao mali sam htio puhat u trubu, pa su mi starci kupili gitaru a zatim kontrabas (eto, njihova logika, pretpostavljam).
Kad sam imao 13 godina počeo sam svirat klarinet, ali uskoro sam dobio saksofon (zanimljiv instrument, jako slično kao klarinet), i eto sad pušem u tu limenu cijev (makar spada u drvene puhače :) i primarno se bavim time i slušanjem glazbu (ili srbohrvatski: muziku)

Prvi Pozdrav
- 15:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>