Ford je, u odnosu na ostale proizvođače, kasnije uveo Common-rail, no ipak je nadoknadio zaostatak tako što je na tržište lansirao najsnažnijeg dizelaša u povijesti Forda kojeg pogoni motor snage 155 KS (sa opremom Duratorq).
U odnosu na prošli model, ovaj ima još tiši motor te nižu emisiju štetnih plinova. U odnosu na manji 2-litreni model, rad ovog motora je malo glasniji, no uz elektronski kontroliran varijabilni turbo isporučuje čak 400 Nm okretnog momenta. Uz savršeno prilagođenu šasiju i odličan ovjes, uz štedljiv i jak motor sa mjenjačkom kutijom sa šest stupnjeva prijenosa, Mondeo bi mogao privući dosta pažnje na sebe kod vozača koji su željni sportske vožnje. Kad se spomene sportska vožnja, odmah se pomisli na tvrda sjedala, krut mjenjač, ne baš komfornu unutrašnjost, no kod Mondea to nije slučaj. Npr.: Bussiness paket opreme nam donosi sportski snižen ovjes koji uključuje 17“ alu-naplatke, ABS, ESP, prednje i bočne zračne jastuke, audiosustav sa 6 CD mjenjačem, kožnim sjedalima i upravljačem. Uz obujam motora od 2198 ccm/KS, do stotke mu je potrebno 8,7 s, a max. brzina je 223 km/h. Potrošnja je u srednjoj razini – 8,2/4,9/6,1 (grad/otvorena cesta/kombinirano).
Jedino negativno u cijelom autu je to što je razina buke pri većim brzinama veća nego što bi trebala biti, te zastarjela instrumentna ploča koja bi u odnosu na ostatak opreme trebala biti malo „modernija“.
Cijena od 29.900 € i nije tako velika kad se pogleda sveukupna ponuda ovog sportski nastrojenog Fordovog modela.
|