Dom po mom https://blog.dnevnik.hr/maison

utorak, 29.03.2011.

Želje, željice


Dok se zidovi tek rade ja sam već u unutarnjem uređenju...znam točno kakav parket želim, imam viziju stolova, stolica, detalja...i jedva čekam da sve to krene. Znam kakva će biti kupaonica ali kuhinja mi je još malo mutna. Kuhinja je jako važna jer imamo kuhinju, dnevnu sobu i blagovaonicu u jednom i zato je važno da ona bude savršena.

Imam sto želja pa da ih podijelim s vama... jedno su želje, drugo mogućnosti, naravno, ali bitno je da imam viziju (tj. bitno je da stavimo parkete pa ćemo dalje nekako belj)

ovo je parket kakvog si želim. Još nismo odlučili hoćemo li ići sa seljačkim podom ili gotovim parketima ali svakako bi htjela da budu velike letve, svijetle i mat.
Image and video hosting by TinyPic

ovo su gadgeti za kojima patim već duže vremena, linija za dnevnu sobu i budilica za spavaću cerek
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ovo je sudoper koji mi je baš nekako sjeo yes
Image and video hosting by TinyPic

ovo su ulazna vrata koja su mi lijepa
Image and video hosting by TinyPic

a ovo posudica za med koja mi je predivna cerek
Image and video hosting by TinyPic

neću dalje jer već vidim da sam s posudicom pretjerala rofl

29.03.2011. u 11:30 • 19 KomentaraPrint#^

petak, 25.03.2011.

Zidanje 1. kata


Deka 1. kata je betonirana, slike stižu nakon vikenda kad odem pogledati.
Naručila sam i drugu turu cigle, to je stiglo danas i počelo je zidanje 1.kata.

Mi smo u ponudama za stolariju i grijanje. To nam je sada jako bitno za riješiti i dobiti što je moguće bolje cijene.

Ono što sam jučer saznala a nisam do sada znala je da se glazura suši najviše, a ne žbuka kako sam do sada mislila. kaže mi izvođač da za svaki centimetar glazure treba mjesec dana sušenja pa sam brže bolje išla pogledati i vidjela da mi imamo 5 cm glazure!!
Ako imate kakva iskustva s time, dobrodošla su!

I kaže da je zato jako važno da se glazura stavi što prije jer ako se suši preko ljeta brže će se osušiti.

To mi djeluje prenevjerojatno da se sve napravi do ljeta no idemo korak po korak pa ćemo vidjeti.

25.03.2011. u 15:16 • 8 KomentaraPrint#^

petak, 18.03.2011.

Priprema oplate za betoniranje deke 1. kata


Svakim danom kuća sve više poprima obrise onoga što si zamišljamo već neko vrijeme (od dana kad smo se prvi put našli s arhitektom prošlo je 2,5 godine).
Priprema se oplata za betoniranje deke 1.kata, i stepenica. Podupirači su posvuda, prizemlje izgleda kao mali labirint.
Pričala sam s majstorom koji kaže kako sve ide prema planu i da vjeruje kako ćemo do ljeta ožbukati kuću. To mi je prilično nevjerojatno za povjerovati no to bi bilo super da se kuća može za ljeto sušiti. Ako propustimo ljeto onda neće biti dobro, ali ok, idemo korak po korak.

Trenutno nas malo muče instalacije. Struju smo riješili, vodu smo riješili, još samo grijanje visi. Naime, prvi plan za grijanje bio je jedan prijatelj, no svi znamo da s prijateljima ne valja raditi no i to je najvjerojatnije otpalo.
Pa smo tražili vodoinstalatera da nam da ponudu i umalo se nismo onesvijestili. Za cjelokupne strojarske instalacije ponuda je 120.000 kn što je daleko od prihvatljivog.

Idući tjedan krećemo u potragu za stolarijom pa da sve dogovorimo unaprijed kako bismo kad se kuća digne bili spremni se ekipirati i krenuti. Nije da nam se žuri ali bilo bi zbilja dobro da se ljeto iskoristi.

ovo je ulaz u kuću...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

s desne je priprema oplate za stepenice prvog stana
Image and video hosting by TinyPic

18.03.2011. u 09:42 • 7 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 14.03.2011.

Zidanje prizemlja pri kraju

Ovi moji radnici su baš brzi. Danas mi majstor javlja kako danas kreće priprema za betoniranje deke prvog kata i da će do iduće srijede i to biti gotovo!
To mi je skroz nevjerojatno. Čini mi se kao da se sve prebrzo odvija i da još nisam svjesna da je to sve već daleko u realizaciji :)

ovo su slike od subote
već se naziru sobe, skoro pa osjetim miris kavice u kuhinji yes

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

14.03.2011. u 16:04 • 7 KomentaraPrint#^

srijeda, 09.03.2011.

Zidanje

Kućica se lagano diže i više mi nije tako malena, sad kada mogu hodati po njoj :)

Evo slike od prvog dana zidanja (subota) i od jučer (utorak). Jučerašnje su malo mračne jer sam došla tek kasnije poslije posla. Čudan osjećaj, moram priznati, hodati između zidova...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I evo sinoćnje...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

09.03.2011. u 09:37 • 8 KomentaraPrint#^

četvrtak, 03.03.2011.

Betonirana deka i početak zidanja


Evo kratki update - ne bi vjerovali ali deka je betonirana :))))
Slike postavim naknadno jer sam išla gledati kad je već pao mrak pa se slabo vidi.
Sutra kreće zidanje. Jutros sam išla platiti prvu turu cigle.

Na kraju sam uzela i pregradnu Porotherm. Razlog je taj što mi je arhitekt rekao da je za pregradnu ciglu svejedno koja je marka, ali da treba biti što teža, jer što je veća masa, to je veća gustoća i bolja izolacija.
Onda sam išla gledati specifikacije i vidjela da je Porotherm u prosjeku 4 kg teži od ostalih, a da razlika u cijeni nije previsoka (na ukupnu cifru za pregradnu razlika je cca 1.500,00 kn).

Da ne ispadne da nemam slikica, stavljam sliku cigle oko koje sam se prilično namučila. Još samo da se to sutra dostavi kako treba na gradilište, i nitko sretniji od mene sretan

Porotherm 30s - nje ima najviše, uz nju smo uzeli još i 20 i 25 s


Porotherm pregradna 50x11,5x23,8



03.03.2011. u 10:03 • 3 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (4)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o izgradnji kuće, uspjesima i neuspjesima, živciranjima i veselju pri svakom koraku u izgradnji

Linkovi


Forum.hr

Graditelji koje pratim

Gradnja kuće

Kuća Zagorje

a24e

kamena kućica na škoju

p+1 na Kvarneru
Građenje kuće


Kiko gradnja kuće

Kuća R

Dosad utrošeno


Geodet
4.000,00 kn

Geodet (dodatna podloga na zahtjev referentice)
4.000,00 kn

Arhitekt
16.400,00 kn

Projekti vode/odvodnje i strojarstva
7.500,00 kn

Projekt struje
2.500 kn

Projekt statike
2.000,00 kn

Geomehaničar
4.500,00 kn

Komunalni doprinos
48.000,00 kn

Vodni doprinos
9.900,00 kn

Struja 1/2
11.000,00 kn

Katastarske takse i taksa za izdavanje dozvole
2.150,00 kn

Rušenje i iskop (s tim da iskop još nije napravljen)
14.600,00 kn

TOTAL: 126.550,00 kn iliti cca 18.000 eur