Agencija koja uspješno spaja ljude iz cijele Hrvatske - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 17.12.2018.

Upoznajte timove koji su ušli u predakceleracijski program StartuUp Factory Zagreb










Click here: Agencija koja uspješno spaja ljude iz cijele Hrvatske






Ona je prirodna posljedica propisa o slobodnoj trgovini na jedinstvenom europskom tržištu. SKOK - sajam konja i opreme za konje te, po prvi puta, SPOREK - sajam sporta i rekreacije. During Yugoslav times it was an isolated retreat for the communist elite. EFUJP je kasnije razdvojen u dva zasebna fonda, u Europski fond za jamstva u poljoprivredi EFJP za financiranje tržišnih mjera i za pomoć prihodima te u Europski poljoprivredni fond za ruralni razvoj EPFRR.



Agencija koja uspješno spaja ljude iz cijele Hrvatske

Vijeće Europske unije je institucija koja zajedno s Europskim parlamentom donosi zakonodavstvo Unije u obliku uredbi i direktiva te priprema odluke i neobvezujuće preporuke. Potiče i istraživanje i tehnološki razvoj u ključnim industrijama kao što su elektronika i računala, koji su suočeni s jakom konkurencijom izvan Europe. U njegovoj je nadležnosti sudstvo Europske unije.



Agencija koja uspješno spaja ljude iz cijele Hrvatske

Bjelovarski sajam d.o.o. - Vlada Republike Hrvatske uspostavila je strukturu za vođenje pregovora i sklapanje Ugovora o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji te odredila sastav i djelokrug tijela koja čine njezin sastavni dio. To više nije novinarstvo.



Agencija koja uspješno spaja ljude iz cijele Hrvatske

Jučer se u hotelu Westin u Zagrebu, održao treći DMK Forum, u okviru projekta Razvoj destinacijskih menadžment kompanija, na kojem su sudjelovali čelni ljudi i subjekti nacionalnog turizma. DKM forum u organizaciji postao je ponovno mjestom susreta turističkih zajednica i turističkih agencija čiji dobri primjeri udruženog djelovanja i povezivanja, rezultiraju sve atraktivnijim turističkim projektima i proizvodima. Skup je otvorio ministar Darko Lorencin, koji je istaknuo kako je HTZ u suradnji s Ministarstvom turizma za razvoj destinacijskog menadžmenta zadnje tri godine izdvojio 1,6 milijuna kuna potpora što je rezultiralo sa više stotina različitih programa tura i doživljaja za predsezonu i posezonu. Kroz primjere sve popularnijeg city break doživljaja atrakcije Zagreba i povezivanje iskustva obilaska metropole s atraktivnim izletima u okolici , podvučena je zgodna paralela u kojem smjeru i na koji način bi valjalo koncipirati suvremene turističke pakete obzirom na strukturu i kretanja današnjih trendova. Kao dobar primjer povezivanja udruženog djelovanja DMK I DMO, ministar je također istaknuo i Božićnu bajku obitelji Salaj koju je nedavno posjetio. Sudionicima skupa potom su se predstavilo nekoliko turističkih agencija kao primjeri dobre prakse. Gđa Mirela Švaić iz Guliver Travela je tako predstavila turu Jedi hodaj uživaj u spektakularnom krajoliku Hrvatske, dok je Lara Crnčan iz Olivari d. Dan Vidošević iz agencije Uniline prezentirao je Uniline alat za razvoj destinacije, a Željko Kelemen iz Huck Finna Dubrovnik, ispričao je sve o prvim koracima Huck Finna, te naglasio 3 zapovijedi njihova smjera i razvoja: Specijalizacija, Ciljani marketing i Internet marketing. Ružica Mikačić, Slobodna Dalmacija kao moderatorica, ujedno i voditeljica skupa , zatim g. Boris Žgomba, potpredsjednik ECTAA, Joško Stella direktor TZŽ Splitsko-dalmatinske, gđa Jasna Vaniček-Fila direktorica TZŽ Bjelovarsko-bilogorske, dr. Drago Erceg, iz Biokovo Active Holidays, te g. Jurica Glavina iz tvrtke Eklata. DISCOVER CENTRAL DALMATIA I BOŽIĆNA BAJKA Joško Stella iz Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, održao je prije panel rasprave kratku prezentaciju novopokrenutog turističkog portala , koji se nalazi unutar web stranice. Ono što svakako predstavlja novinu i popriličan odmak od većine turističkih web stranica TZ ova je cjelovitost ovog kreativnog web projekta u kojem gost može na licu mjesta pronaći čak 120 programa za tu županiju koju su kreirale domaće agencije iz županije u suradnji sa županijskim TZ-om. Uz svaki turistički program nalazi se bogata fotogalerija, video zapis, tekst sa opisom programa i direktni kontakt turističke agencije. INOVATIVNI PROJEKT SURADNJE TURISTIČKIH AGENCIJA I ŽUPANIJSKOG TZ-A Radi se zapravo o prvom projektu ovog tipa unutar kojeg jedna županijska turistička zajednica na svom portalu promovira konkretne proizvode i programe agencija a što je najbolji primjer kako treba funkcionirati jedan DMO ili Turistička zajednica — naglasio je Stella. SD županija se unazad nekoliko godina vrlo spretno služi trendovima i kanalima u kojima je dokazala da itekako razumije nove trendove kroz brojne alate digitalne komunikacije kroz koje uspješno komunicira s gostima. Novi portal unutar kojeg se povezuju programi i ponuda sa destinacijom, samo je korak dalje u tom smjeru. BOŽIĆNA BAJKA — uspješan primjer kontinentalnog turističkog proizvoda Direktorica Turističke zajednice Bjelovarsko — bilogorske županije, Jasna Fila, osvrnula se na rezultate marketinga i uspješnog korištenja svih kanala promocije kroz društvene mreže, billboarde, internet PR i ostale kanale komunikacije a koji su rezultirali brojnim dolascima domaćih i inozemnih gostiju na imanje Salaj. Božićnu bajku je tako posjetilo u prvih tjedan dana od otvorenja čak 198 organiziranih grupa posjetitelja, što je najbolji rezultat do sada. Gosti pristižu iz Austrije, Italije, susjedne BiH, cijele Hrvatske. No osim ovakvih jedinstvenih projekata, naglasila je i dodatne adute TZ Bjelovarsko — bilogorske, od lokalne gastronomije i običaja do prirodnih ljepota Bilogore i Bjelovarske okolice. Predsjednik udruge Hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba najbitnijom je ocijenio suradnju DKM i DMO sustava jer samostalni subjekti putničkih agencija ne mogu puno sami bez pomoći i suporta sustava. Jurica Glavina iz Eklata d. Joško Stella je istaknuo da je vrijeme općenitih informacija prošlost, da današnji gosti traže pravodobnu informaciju o posebnim programima, u smislu gdje kako, kada i što te im stoga na sajmovima nude specijalizirane brošure s pravodobnim informacijama o 120 programa SD županije a cilj je do iduće godine gostima ih ponuditi čak 500 takvih programa. Drago Erceg iz Biokovo Active Hollidays je istaknuo kako je situacija na polju razmjene pomoći i zajedničke suradnje na programima sada kudikamo bolja nego prije 20ak godina, što ga veseli, te da se ovim poslom čovjek definitivno mora baviti iz ljubavi i imati smisla za potrebe i trenutni osjećaj te želje gostiju a koji se u svakom trenu mijenjaju sukladno brzim trendovima. ZAKLJUČCI SUDIONIKA Opći zaključak svih sudionika na kraju je potreba stalne suradnje razmjene iskustava među turističkim agencijama koje jedna drugoj ne bi trebale biti konkurencija već partneri koji će zajednički graditi snažnu platformu za što bolji doživljaj Hrvatske kao destinacije prepune raznolikosti. Sudionici su se složili da je danas više no ikad potrebna stalna edukacija posebno na polju digitalnih trendova što je pravodobno prepoznala i Hrvatska turistička zajednica koja je puno napravila na tom području ulažući u kvalitetan online marketing. SD županija kao zoran primjer uspješne implementacije modernog online i offline pristupa može poslužiti kao školski primjer dobre prakse na tom polju. Osim sinergije turističkih zajednica i turistčkih agencija, neizostavna je pomoć i podrška lokalne zajednice kroz suradnju općina i županije u kreiranju posebnih programa te posebnih doživljaja kojima će se gosti rado vraćati. I za kraj odvojite par minuta, i pogledajte nadahnuti YT video koji je pri kraju prezentacije prisutnima prikazao g. Kelemen iz agencije Huck Finn Dubrovnik, a koji naglašava ono ključno što čini promociju turizma danas; naime odavno se ne nameće pitanje da li koristiti društvene mreže i oblike digitalnog marketinga za promociju svojih proizvoda, pitanje je kako i u kojoj mjeri što efikasnije iskoristiti taj ogroman doseg ciljane skupine koja obitava na navedenim platformama. Naslovna i druga fotografija: Izvor Ministarstvo turizma Ostale fotografije: Croatia Hotspots 11.



RAFTING TAROM-FESTIVAL MOSTOVI SPAJAJU LJUDE
Povijest se dovršava tek s onu stranu povijesti. Odbor ima savjetodavnu ulogu - njegova je zadaća obavještavati institucije odgovorne za donošenje odluka u Europskoj uniji o mišljenju predstavnika gospodarskih i socijalnih partnera. Karakterizira nas krajnje personalizirani pristup potrebama naših klijenata, koje pratimo tijekom cijelog kupoprodajnog procesa te asistiramo savjetima po potrebi i u svim popratnim aspektima prodaje ili kupovine nekretnine. Tenis i ATP turnir s godinama su postali simbol grada Umaga, to je nedvojbeno, a razlog zašto je tako jest i što su Umažani prihvatili turnir kao važan dio identiteta grada i sudjeluju u održavanju tradicije. Svemu tome dakako valja dodati znanost i struku koja je prisutna na svakoj sajamskoj priredbi i to na način da se održavaju brojna predavanja i okrugli stolovi ili se na sajamskim manifestacijama okupe i razmjenjuju znanja i informacije veći broj stručnjaka različitih profila. U našoj ponudi su uvijek svježe namirnice što je naš glavni naš moto, zato dođite i probajte, uvjerite se sami da je naše ugostiteljstvo više od riječi. Ta brojka je za 5% veća od prošlogodišnje za isti mjesec. Osnove korištenja računala 2. Ulaganje u infrastrukturu Naše kontinentalne destinacije moraju postati izvorišta informacija koja će završiti na pametnom telefonu svakog znatiželjnog turista koji su uvijek spremni na nova otkrivanja, jer kako smo već i naveli, jedino turizam pruža život u sadašnjem trenutku. JESENSKI MEĐUNARODNI BJELOVARSKI SAJAM ILI 20 GODINA USPJEŠNOG RAZVOJA I PROMICANJA VRIJEDNOSTI HRVATSKOG SELA I POLJOPRIVREDE Sajam u Gudovcu uvijek novi, veći, bolji… Svih pet sajamskih priredbi Bjelovarskog sajma koliko ih se održava u jednoj kalendarskoj godini predstavljaju najsjajniju krunu višestoljetne tradicije sajmovanja u središnjoj Hrvatskoj.

[Vijesti, najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta|Groupon live chat|Upoznavanje jezicne pojave u jezicnom kontekstu]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.