Post(rav) od bolesnika...

Počelo...
..je u četvrtak,samo me malo boljelo grlo....ali,kakav sam takav sam,odlučio sam u petak u školu,ali sa drugog sata(povijesti) profa me pustila,osiječao sam sljedeče simptome;glro me peklo,vrtilo mi se,boljela me glava,muka mi bila.....ošo u dom zdravlja,nema doktora,a ni zubarke(kod koje sam trebo uputnicu),vratio se kuč i zaspo za 5 min,stara me odvezla kod doktora,sve je u redu...da,da,da vidim....dobio sam 4 različita neka lijeka(stim da je za jedan predoziranje,kolaps,koma,smrt eek malo sam se usro kad sam čito uputstva),tako da mi je sad malkicu bolje...



Dobio sam zeku
Da...da...malo preslatko stvorenje,sičušno,medeno...brrrrrr ,al malo me zasmetalo što ima ime ko moja legica Nella :) lol,al nisam joj ja davo ime.....prvom prilikom stavitcu njezinu sliku na blog....(vrsta-patuljasti kunić..)

Eo za Nenu jean video ;) Nena uživaj mi

Aj idem spavat.....pozdrav

Eo me opet...

Bilo bi mi bezveze opet pisat novi post,kad sam ovaj napiso jučer(al ipakovo je novi post)

Eo,danas sam opet bio kod doktora,i vjerovali ili ne dobio još nekih lijekova,kapi za nos...za popizdit,al ovi su se morali platiti nono)..e da,slobodno imam do srijede(nači u četvrtak opet idem u školu)-to je sjedne strane super,al tak i tak mečeka njega,kemija,matematika ito;( jbg šta sad,ubit ču se......

Eo mene
Eo mene ;(

Mojeg zeke :) hehehe
Moj Zeko Peko

Eo još jednom mene...
Eo me još jednom ;)

Još samo nešto-razlog ovog podposta jeČista dosada....a i obečo sam stavit svoju sliku i zeku ;) pozzz narode

Eo opet novi post-Štafeta(al opet mi neugodno pisat novi,jel ipak ovaj stari sam napiso jučer ;P lol)

7 stvari koje AMA BAŠ NIKAKO niste mogli znati o meni ;)-mislim da se ovo zove štafeta

blablaJa sam daltonist-mislim ja razlikujem boje,jako dobro,al ipak neke ne i nijanse boja ;(
blablaVolim,zapravo obožavam priče poput "Čudnovate zgode šegrta Hlapića","Šuma Striborova","Crvenkapica"-mislim inače nevolim čitat al ove su stvarno super
blablaJako jako se bojim mraka-al samo kad sam sam(do je posljedica prekomjernog uživanja ded metala,i filmova poput"exorcist","omen666".....i raznoraznih informacija o pogrebnom život ;) brrrrrrrr
blablaObožavam gledat dnevnik,a ponekad pratim i političke događaje(razlog:ne ne,nisam prokleti štreber,razlog je pretežito dosada,a ja mrzim tračanja,tako da nekako ovdje izbacim lošu energiju iz sebe)
blablaJa zapravo od 6.razreda mislim da je djed mraz pedofil(mislim tada sam shvatio,zapravo malo prije....hm hm,no uglavnom gledo sam neke emisije o pedofilima i deonio ovakav zaključak):djed mraz obožava djecu,to je donekle sasvim i jasno,ali kontakt s njima ima samo jedan dan,na božić,no međutim,gdje je problem,on je ustvario htio da su djeca snjim stalno,no to nije uspio,zato je umjesto djece,ostale dane u godini zaposlio patuljke,šta im fali,mali su,ko djeca,ok ok malo izgledaju starije,no rupice su im iste veličine ko i kkod djece ;)
blablaOh,da skoro sam zaborvio napomenit šta voli radit;ponekad je bolno...no taki je užitak,kad završim onda još uvijek stenjem,ko konj...ah ah ah.....pogađate...naravno moj sk8...i nisam baš neki profač,a bogami ni skejeter,ali ipak gušt mi ga je vozit,a ponekad "kao" skačem s ovim mojima iz nasaelja...neželite znat kako do izgleda...jadno ;(
blablaNekad ali jako rijetko uživam u porocima poput alkohola,cigara(one ne uzrokuju ovisnost,samo cigarete da)....u kavi se ubijam ;) da se zna

Ova štafeta je napravljena na Nenin nagovor ;)

Queensryche - Queen of the Reich
Zapravo baš i nevolim stavljat po više videa na jean post,al nisam se mogo suzdržat ;) ipak ovo je podpost ;P eo jean video za sve one koji neznaju šta je pravi power metal ;)
Inače spot je super...



....iduči puta neočekujte 100 podpostova,slijedi pravi post ;) pozdraaav svimaaaa.....

Pozdraaav
E ljudi iz mojeg razreda,jako mi je dosadno,sam visim ovdije na blogu,i učim matematiku i kemiju,Anja znam da imam slatkog zeku,I Ana jako jako mi je drago što si ispravila hrvatski ;) sad si još i bolja od mene lol ,aj jebote napravite i vi svoje blogove da vas mogu komentirat...i vi meni falite

Maiden < ( 220 ) > Hell

<< Arhiva >>

Maiden Hell-sva prava pridržana § Sva prava pridržana-All rights reserved § Tnx for visiting § Maiden Hell-sva prava pridržana