Eo mene ;) lol

Pa nije me bilo sto godina,mozda zato sto mi se nije dalo na blog,a mozda i je.Desilo se milion stvari dok me nije bilo na blogu.
Kolko u skoli i tak torolleyesuglavnom skinio sam protezu aha,i nis novo kod mene.Dobio sam majce od alice in chainsa,deftonesa,i nirvane(incesticide) ;) i tak,i sad ih stalno nosim.
Nisam naso sliku,al ugl od aic-a je jebono kul majca,al se bojim kad bi je obuko u skolu dabi me izbacili.Necu pricat o sadrzajima na majci.Misilm i oblje mi je. lol ;) nemojte ovaj post shavit ozbiljno.Josa samo usput,danas sam se sliko za novine,napiso sam clanak,i neki intervju.

Aj cao,i na slici vam je link,malo o aic-u




Alice In Chains

Alice In Chains




E od njih cemi
Stameni sprzit neke stvari :)
Pooooza

Maiden < ( 69 ) > Hell

Post posvećen slovu K

Da,ustvari istina je,nisam poprilično dugo vremena bio u školi,pa naravno bolestan sam ko konj,i nisam imo baš neeš snage da skoknem na komp i da eto nazovimo to utipkam neki post.....možda će vam se zvučat pomalo smiješno no to je i jedino razumljivo opravdanje za moje dugoročno izbivanje iz škole i dakle sa bloga xD -> nadam se da vam je jasno da ovo nije zajbeancija :)

Dakleee...
Eto,ako me imalo pratite,tojest citate znate da sam bio bolestan.....ma to sigurno znate,i sta je onda bilo,naterala me stara u skolu,i sta onda....Svenko zavrsio na silapenima ( 1500 mg ),prošlo me sve nakon jedne tablete,no medjutim,to se mora pit,tako da mi pišača smrdi na jebeni penicilin,a temp mi 41,pa sam završio i na voltaren čmarnim čepičima ;( fala bogu pa nisu hitnu zvali ;( fuj fuj i da bi stvar bila još gora razbolila mi se cijela familija,i nena se razbolila eeeee da ona ima novi blog pa ju posjetite OVDIJE :) ..... e,i ona je pala u nesvjest ;) ahaaaa koje iskustvo :P

Neznam kacu u skolu,al moram sve to ponavljat sad ;( uf uf uf ,bas i nije neko opravdanje rec profesorici da si bio bolestan,al kad shvatiš da si imo 41 i pišo krv ;) ma razumice oni mene ;L

Jebem vam neke ljude nemogu komentirat,i uzaludan mi trud ako ja nes pritiscem i drkam po jebenoj tipkovnici,meni piše trebate se registrirati,a dolje lijepo piše k ime i lozinka ;( ugl. ;( SHIT HAPENS

E,znate mene,uvijek neki spot ;)
Ova pjesma ce vam smeksat srca jos vise od ovih tuznih rijeci ;(



Aj dosta plakanja,kad ozdravimo bice farbanja,zidova mislim ;),e usput ovaj post je proser nemojte ništa primit k srcu,osiječam se i dalje bolesno,neznam kacu u skolu,al danas idem kod doktora ;)

E da..
Usput,nena nisu ameri krivi za bolest,vec neko sasim drugi....Doru je prošla depra...a svijet je napao novi darth veder

I on vam porucuje nesto vrlo pametno,nemojte bar ne prije braka xD
:)
2+2 JE PENTAGRAM :p

Maiden < ( 62 ) > Hell

<< Arhiva >>

Maiden Hell-sva prava pridržana § Sva prava pridržana-All rights reserved § Tnx for visiting § Maiden Hell-sva prava pridržana