Hail Narode !!!

Prvo:jedna velika zahvala svima,zato što su tak puno komentirali,Fala svima...

Danas je bilo...
Pošto mi je sestra juče ošla u Zg,a ja bio jakooo dugo budan(do 2),...jutro(oko 10),zvoni interfon,sam kod kuče,i derem se ko konj na sestru koje uopče nema da se ode javit na interfon...skužim da je nema,otrčim na interfon,"Pooošta trebate potpisat",sletim se dolje,ono neki paket svinjsko veliki,i otvorim a ono unutra autiči na daljinsko upravljanje rofl: kak sam se smijo,ujo poslo iz kanade..e da se ubiješ,pa sam se malo stim igro s legom...jebeno su zakon...

C f H

Priča o čmaru
-draga djeco,dragi moji čitatelji,pošto mi je bilo jako jako jako dosadno,a lektira mi se nije dala čitat,pala mi je na misao jedna ne toliko ogavna i perverzna priča,nego poučna i vrlo zanimljiva-nije to bilo kakva priča to je priča o čmaru.Ona zapravo govori o tome,koliko mi mali bezvezni ljudi ustvari snažno i jako možemo djelovati na "Glavešine"....Onda počnimo...

Jednoga dana,unatoč svom skladu i miru u čovijekovom tijelu,srce počelo zajebavat čmar,bez ikakvog razloga,ono je mislilo da je ono važnije od jednog jebenog malog analnog sfinktera.Zla šala srceta odjednom je postala trend.Svi su zajebavali čmar.On je to trpio kolko tolko,al se jednog dana tolko napizdio....i počeo smišljati kako da uvjeri ove,da je jednak kao oni,unatoč tome,što je on samo jedan mali sfinkter....nije dugo razmišljao...sjetio se...začepit če se,tako da govna nemogu van...i več nakon nekoliko sati,cijeli organizam je počeo patiti,i svi su ubrzo shvatili njegovu važnost,srce mu se ispričalo,i naš mali prijatelj je sva govna koja je trpio,sa jenim velikim užitkom izbacio.Ja mislim da on ta govna nikad neče zaboravit...

Čiča Miča gotova je priča... kružni mišič zatvarač-u ustima,analani wink:,u kurcu,klitorisu......

Maiden

Što su to sedmice-priča o sedmici
Eo pošto je moje prijateljice jako zanimalo što su to sedmice,ja ču im dat kratak i jasan odgovor...nadam se da ovaj post neče baš nešto previše ljudi pročitat...??
Evo ovako:sedmice su započeli jedni ljudi(anonimni)kako bi zajebavali one koji si radoznali(jako,a to su večinom svi ljudi),i dosjetili se ovoga,pokrenit če nešto,što nema veze s vezom,i jednostavno su spominjali svoj sretan broj ( 7 ),a zatim znatiželjni,uvijek željni nečeg novog(kao ja)počeli se zajebavat(u razgovoru spomeneš sedam,il tak u pozdravu,npr.kako je ovoooo 7...)..Kužite nema veze se vezom,a i dalje zanima ljude ko da je to neka hiper fora..hehehe...i tak se topočelo širit i došlo do mene,kodFike-Enda(jdnog od suosnivača)možete pronači još linkova i još više o osnivačima....

Nasam se da ste zadovoljni....uuuuf

eek Klikni me

Maiden < ( 139 ) > Hell

<< Arhiva >>

Maiden Hell-sva prava pridržana § Sva prava pridržana-All rights reserved § Tnx for visiting § Maiden Hell-sva prava pridržana