God knows us, and still loves us...

petak , 10.08.2012.

Eh da. NIje da sam nekakva velika vjernica, ali ovaj natpis vas malo ipak potakne na razmišljanje. Možete biti i Musliman, Židov, Budist, što god, ali svi vjerujete u nešto. Čak i mi, ateisti, vjerujemo u nešto samo svatko ima svoj izbor u ono što će vjerovati. Svaki čovjek ima pravo na svoju vjeru.

Ovaj natpis je bio na crkvi u Westgateu, Engleska. Svaki dan bih ga vidjela i uvijek bih ga iznova pročitala. Značenje plakata:Toliko smo odvratni da bi smo trebali nestat, ali nam se uvijek iznova pruža druga prilika. Uništavamo zemlju, ljude, floru i faunu, možda ćemo čak i druge svijetove kada ih otkrijemo početi uništavati. Toliko smo ogorčeni u želji za boljim životom jer smo mi ništa nasuprot zvijezdama, a ipak iako imamo to saznanje mi želimo biti poput zvijezda.

No, tko sam ja da sudim ljudima i da pričam o svijetu? Idu mi na živce oni pametnjakovići koji okolo pričaju "Tako i triba ljudima kada uništavaju zemlju!" ,a kao da oni nisu ljudi nego neka viša bića ovoga svijeta. Najviše mi je žao onih najsiromašnijih koji uvijek nadrapaju zbog tornada, tsunamija, vulkana kao da su oni krivi.

Odo ja sad, pokušat popravit ljude.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.