utorak, 08.05.2007.

zlo zlo zlo mi je...al skriveno blago radi čuda :)

zlo mi je.
od živaca. svih i svakakvih stvari. samo me jebu u mozak uokolo.
uopće ne znam zašto ne nestanem iz tih nekih krugova. valjda jer ne želim pokazati slabost odlaskom. njihovu pobjedu.pa ostajem do kraja i ne predajem se. i gubim živce.
a tamo gdje i odlučim napraviti predaju, tamo mi neki jednostavno ne daju mira.
imam previše manijakalnih ljudi oko sebe. i njihove namjere nisu mi jasne. al što ću. hvala bogu daimam nešto soli u glavi pa lako skužim te razno razne zle namjere.
izjebao me bivši u mozak, pobogu kretena. na pomalo namjerno provokativnu molbu da mi vrati stvari, jer sam htjela samo iskoristiti njegovo kvazi fantastično raspoloženje (kvazi kažem zato što je sklon pretjeranom isforsiranom idealizmu), mi je odvratio kako bude bez problema jer predmete za razliku od vremena možemo vraćat. i onak koji kurac sad odjednom pokazuje kao svoju milostinju nad našim odnosom ili je nejgov muški ego još toliko nedojebivo visoko pa možda misli da si ja još uvijek nešto priželjkujem.
iako mi se čini da je prije ono prvo,svejedno je odvratno s obzirom da si sam uzima pravo birati kada bi kao naša komunikacija trebala uopće postojati.
da, rekao sam da neću komunicirat s tobom zbog tebe (to je problem kad se njegovo visočanstvo ne zna nositi sa suprotstavljanjem na njegovo gaženje) i tvog ponašanja..al sam sad zaključio da bi ipak mogli.
i onda ja naravno popizdim totalno zbog tih njegovih stavova prije i onda dobim takvu glupu i burnu reakciju da to jednostavno nije normalno. i opet sam glavni krivac i negativac naravno-ja.
u kurac i svi ti muški i njihov jebeni jadni ničim zasluženi preveliki ego.
uh, uh...
raspizdilo me to danas.užasno.
isto kak me raspizdilo neki dan pružanje poluinformacija kako bi se ja kao otvorila i dala željene informacije koje nemam ili ne želim davat. koga ima dira moj privatan život u kurac prokleti, kaj se to nekog ima ticat.al kažem, hvala bogu, nisam glupa.
samo mi nije jasno koji kurac me se ima maltretirat sa pizdarijama neka me svi ostave na miru.
i on neka me ostavi na miru. koji kurac je i njemu da nakon postignutih dogovora i dalje maltra.uuf neki ljudi ne žele nit pustit nit bit.
bile su super fraze danas u anatomiji. rekli su kao, postoje ljudi koje ne volite ali s njima želite bit, a isto tako postoje ljudi koje volite al s njima ne želite bit. upravo to se događa. jebemu.
izležavale smo se c i ja neki dan na livadi pored jezera, u zelenoj travi prošaranoj bijelim pahuljama okolnih topola, i obostrano se našle u ideji priželjkivanja samo seksa. ja želim samo seks.ne želim tipa. ne želim nikom odgovarat za bilo šta. ne želim da me netko zove i kontrolira stalno. ne želim objašnjavat zašto sam nekog frenda zagrlila ili se nekom nasmiješila. ne želim. al problem je, što, ne želim usputni seks, ne želim seks bez emocija. želim seks s nekim do kog mi je stalo, koga volim, s kojim se osjećam sigurno. zajeb.
na kraju ćemo ostat same do kraja života. to je tako kad dobiš zajeb i zajeb i zajeb i nekog glupavog nezrelog mulca koji te jebe sa pizdarijama godinu dana nakon i onda se zatvoriš u svoje stanje svijesti i ne daš nikome ikakvu šansu. i to radiš nesvjesno.
kupit ću si vibrator, majke mi.
odlučla sam dat samuraju šansu . naći ćemo se. jednom :).
ako me gospodin ostavi na miru.
a iskreno se nadam da hoće :).

- 01:06 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bilješke


Free Web Counter
Free Web Counter

04/05




Watch me with your eyes
Been giving god, I've been on fire
I want to be just like you
Then I'd be cool, maybe not -- but
We lift our eyes, big suprise
Kiss me goodbye -- Whore

Without you being here
I've been getting fear -- Been unborn
I wish I could feel like you
When I fuck like you --- being sore -- but
We lift our eyes, Big suprise
Kiss me goodbye

And make you burn all that you worked for
Every now I want into her
And I will fuckin must stop
I will never get what I want
Inside I found her

This gift of mine, resing restring unwind, eyes are closed
A part of me gets pissed, a part of me gets sore
(lifter,deftones)


Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again
(crystal ship,the doors)


You're pushing me and shoving me.

Slipping back into the gap again.
I'm alive when you're touching me,
alive when you're shoving me down.
(pushit,tool)

'seutuerd contusion
beyond the anthills of the dawning of this plague
said I've lost my way
even if this cul de sac did pay
to reach inside a vault whatever be the cost
sterling clear
blackend ice
when they drag the lake theres nothing left at all

I've defected'
(cicatriz esp,the mars volta)