MAGIC TOUCH

srijeda, 05.01.2011.

UVOD

Bok ja sam Ona. Kasnije će se javiti i On. Nas dvoje zajedno pišemo ovaj blog.
Zašto?
Živeći već cijeli jedan bračni staž zajedno, (nismo u braku) shvatili smo da gotovo uopće ne komuniciramo i došli na ideju da ono što mislimo jednostavno jedno drugom napišemo. Pred vama. Bez cenzure. Bez dlake na jeziku. Bez zadrške. Vi ćete biti sudac, matičar, pop, odvjetnik, prijatelj, neprijatelj, dušebrižnik, liječnik, kritičar...što god vam padne na pamet. Kritika nam je najpotrebnija. I glasovanje hahaha. Žudimo za izglasavanjem prava i ravnopravnosti. Jedno drugom rijetko kad damo za pravo jer smo oboje veći pravnici od pravnika pa smo neke teme našeg zajedništva odlučili predati vama.
I On i ja egocentrično vjerujemo da bi ovo mogao biti zanimljiv materijal za neko sociološko istraživanje hahah, psihoanalizu ili tek zabavu, a možda nekome i pomognemo. Možda vi pomognete nama. Svi volimo ponekad zapiknuti nos u tuđe živote. Ja i On nešto manje od ostalih. Ja vjerujem da je to zato što smo oboje previše ekscentrični, samodostatni, samodopadni ili kako hoćete... Sami ćete već uspjeti izvesti neki zaključak o nama na temelju budućih postova.
Uglavnom, pukao nam je šav.
Neka ovo bude edukativan, gorak, sladak, mučan, iscjeljujuć, duhovit i ozbiljan blog. Nadam se da ćemo uspjeti. Svakakvi smo, ali najmanje smo dosadni!
Bit će ovo kao chat na otvorenom.
Hvala na pažnji!
Ona



bok, ja sam on.
meni se sada ovo ne da raditi, ali mi je ona objasnila da to mora biti baš sada!
odupirao sam se vrlo kratko, jer sam već od prvih njezinih argumenata shvatio da je tako pametnije. kao i nebrojeno puta do sada.
ona je uvijek prva i sve vam je lijepo objasnila. (jedino ne znam što znači izraz da nekome "pukne šav"). ona je pametna ali i brza na okidaču. to je zbog horoskopa. drago mi je što joj se nisu obistinili neki mladenački snovi pa tako i oni da radi u policiji ili vojsci jer bi prvi njezin metak dobili kolege ili suborci. zašto, pitam se i ja...
Inače, mi komuniciramo, ali jednosmjerno, jer ona ne sluša nego priopćava što ima za reći pa bi ovo moglo biti zgodno jer moje riječi više neće odlaziti u vjetar, sigurno će ih i pročitati.
Što se egocentričnosti tiče, to je čista laž, takav bi od nje pobjegao već drugi dan. ja nju jako volim, ali što je previše , previše je. koji put mi se čini da je najsebičnija persona u krugu od sto km. ova godina počela je jako dobro, i od samog dočeka su nam se počele događati čudne stvari (o kojima će tek biti rječi) tako da smo u ovih pet dana mnogo toga preokrenuli naglavačke, a i ovaj blog je dio te priče. izuzetno bi mi bilo drago da nam se javljate sa vašim reakcijama jer mislim da bi nam jako dobro došlo "drugo mišljenje".
s malim kašnjenjem, želim vam sve najbolje u ovoj godini (sve vam cvalo).
pozdrav, on.



- 19:36 - Komentari (22) - Isprintaj - #