Just say:Hello!, and I'll remember you


Nikad nisam mislila da ću pisati dnevnik, i nikad nisam shvaćala osobe koje pišu dnevnike. Pa valjda možemo zapamtiti važne trenutke u životu bez da ih zapišemo. Ali izgleda da se ljudi mijenjaju.
-Amy Melinda Nettles, da si odmah sišla dolje!- vikao je moj tata. Očito mi nije suđeno da pišem dnevnik.
-Stari, ne zovi me Melinda!- zderem se.
-A ti mene ne zovi „stari“- rekao je
-Koliko ti puta moram reći da ćemo zakasniti na vlak?- držao je predavanja.
-Ma nećemo zakasnit, ima još dosta vremena- rekoh i krenuh pojesti nešto. Nuttella.
-Ostavi to,- rekao je i doslovno mi oteo kruh iz ruke -jest ćeš kad dođeš u Hogwarts-
-Dobro, ali ti ćeš biti kriv ako me za par dana nađu mrtvu i pregladnjelu u vlaku- govorila sam dok sam išla prema svojoj sobi. Uvijek je bilo ovako. Mislim, svaki put kada bi išli na vlak, tata bi se derao na mene da se požurim i kakvo sam to neodgovorno derište postala. Od prve godine mog školovanja.

***

-Tata, zar ne možeš požuriti?- pitala sam. Sjedili smo u autu, a na cesti je bila neopisiva gužva.
-Da netko nije stao u kupaonici toliko dugo, sad bi već bili u vlaku- odgovori on.
-A ja znam za koga se sređivala- oglasi se Mike, moj mlađi brat.
-Šuti, derište jedno!- obrecnuh se na njega
-Ti ćeš mi reći, jeli?-
-Da, ja ću ti reći.- viknem i stanemo se svađati.
-Djeco, PRESTANITE!- nadjača nas tata.
-E, eno Denise. Idem do nje- rekoh, jer sam vidjela dobro poznatu priliku kako se provlači između auta.
-Ludo! Ovdje sam!- povikala sam kad sam izašla iz auta.
-Amy!- skriknula je kad me ugledala. Potrčale smo jedna prema drugoj, što je bilo teško uzmete li u obzir sve one aute.
-Pa, kučko, gdje si ti?- poviknusmo uglas naš službeni pozdrav.
-E pa, za razliku od tebe, ja i Dana smo trunule u kući cijelo ljeto. Ma, kako je bilo u Australiju? Želim čuti sve, do najprljavijeg detalja!- zapovjedila sam joj.
-Amy, duga je to priča. Reći ću ti sve kad dođem u Hogwarts i najedem se- reče ona.
-Tko je?-
-Što?-
-U koga si se zaljubila u Australiji?-
-Molim?-
-Pričaj!-
-Ma kako ti znaš da sam zaljubljena?-
-Joj Denise, vidi se. Prvo, brbljava si ko papagaj i to što ne želiš pričati znači nešto. Drugo, da si stvarno gladna sada bi ti već usta bila puna. I treće, imaš onaj ljigavo-zaljubljeni sjaj u očima. A sad gukni, tko je.- održala sam joj monolog.
-Vidim da nemam izbora- počela je- zove se Peter i treću večer nakon mog dolaska...-
-Amy, dolazi! Idemo!- vikao je moj tata pošto je gužva nestala.
-Idem, a ti nemoj misliti da si se izvukla- rečem joj.
-Ni najmanje- odvrati ona.

***
-Gdje je ona? Ne mogu je nigdje vidjeti- Denise i ja smo stajale na peronu 9i tri četvrt i pogledima tražile Danu koja je, po tko zna koji put, zakasnila. Uvijek kasni.
-Evo me, evo me. Nemojte me ubiti- Dana je trčala i za sobom vukla par kovčega -jedva sam se izvukla od staraca, držali su mi propovijedi kako se ove godine moram potruditi biti „dobra curica“, možeš si mislit-
Učenici su počeli ulaziti u vlak, pa smo i mi potrčale pronaći mjesto.
-Hej, evo ovdje ima mjesta- uzviknula je Dana kad smo došle do sredine vlaka. Bio je to jedan od gorih odjeljaka- smrdjelo je po kravljem izmetu, prozor se nije mogao otvoriti, a sjedalo na sredini je propadalo kad bi sjeo na njega.
-Mislim da je bolje da ovaj preskočimo-bila je to Emily, posljednja cura koja je činila Fantastičnu četvorku.
-A gdje si ti dosad, mlada damo?- upita ju Denise.
-Ben me zadržao- reče i pocrveni kao ljuta paprika.
-Cure, evo slobodnog odjeljka- reče Denise i sve četiri se počnemo gurati koja će prije ući. Nama je to bilo smiješno, ali su nas ostali gledali s-kojeg-ste-vi-planeta-pale pogledima.
Vlak je zapištao i zatim krenuo. Ja sam stala na nogama te nisam bila spremna na naglo pomicanje. U idućem trenutku sam se nalazila na podu već u naručju nekog tipa... tipa kojeg nikad prije nisam vidjela.
-Idući put pazi- rekao je i nastavio svojim putem.
-Da, hoću- rekla sam, ali sumnjam da me čuo.

10.06.2007. u 00:50 | 27 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Za hamburger treba meso,
za meso treba krava,
za krave se spaljuju pašnjaci.
Spaljivanjem se zagrijava Zemlja
i ostajemo bez kisika.
Životinje tove hranom,
siromašni umiru od gladi.
Drugi jedu brzu hranu
koja ih brzo šalje u grob.
DOBAR TEK!!!









Moj HPFF. Kome se ne sviđa, nek izađe i neka ne vrijeđa.Molim lijepo. Spamovi i lanci sreće će biti prijavljeni administratoru.
Ne ubacujem više u priču. Ako kojim slučajem budem trebala likova, bit ćete obavješteni.
Lik koji je u priči, a izbriše blog, automatski se briše iz priče.
Ako me želite kontaktirati, moj e-mail je: amy.lonely@gmail.com

Crazy peoples:

Image Hosted by ImageShack.us

Amy Melinda Nettles
Ili samo Amy. Alergična sam na Melinda. Imam 15 godina i 5 sam godina u Slytherinu, što je čudno jer su svi moji bili u Gryffindoru. Čistokrvna sam. Volim čitati knjige (bezjačke i čarobnjačke). Također volim crtati ali nikom ne pokazujem crteže. Većinom sam u crnoj i maslinastozelenoj odjeći, slušam rock (HIM, Nirvana, Nightwish, nešto Pistolsa.Doorse...). Sviram bubnjeve i bezuspješno pokušavam naučit svirat gitaru. Volim raditi spačke pa sam zbog toga često u kazni. :). Od 7. godine sam vegetarijanka i često idem na prosvjede za prava životinja. Volim trknute stvari- od njih se osjećam normalno. Najdraža hrana su mi muffini, kojih bi mogla jesti na tone. U slobodno vrijeme se aktivno bavim buljenjem u strop spavaonice. Sretno sam slobodna. Mislim da je to to!

Image Hosted by ImageShack.us
Dana Thalia Parker
Moja najnajbolja prijateljica. Ima 15 godina, u Slytherinu je. Sluša metal i samo metal, svira gitaru i malo klavijature, oblači se u crno. Voli bacati uroke na osobe- tko god joj dođe pod ruku te često krši pravila pa puno vremena provodi u kazni. Na prvi pogled se čini kao mirna osoba, ali vjerujte, nije! Kao i ja, obožava čitati i jesti muffine- kad počnemo ne znamo stati. :). I da, ima sposobnost stalnog kašnjenja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Denise Pyre Morris
Također moja najfrendica. Ima ponosnih 15 godina i 5 je godina u Slytherinu. Sluša rock i metal, voli izlaziti i zabavljati se te obožava tulume. Dosta je komplicirana, ali dobra osoba. Zaljubljive je naravi i teško joj dođe do mozga da je netko pokvaren. Voli svoje pramenove, piercing na usni i uvijek ima brdo narukvica po rukama. Najpredmeti su joj Skrb za magična stvorenja i OOMS.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emily Davis
Isto moja najfrendica. Također ima 15 godina i u Slytherinu je. Sluša rock, punk, gothic i slično. Uvijek je vesela i glasna i nezaustavljiva kad počne pričat i zbog toga, htjela ne htjela, zna sve o svakome. Svira gitaru i namjerava biti članica nekog benda. Kosa joj je ljubičasta a nekom čarolijom koju je izvela su joj i oči postale ljubičaste...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Draco Malfoy
Svima dobro poznati Slytherin sa 5. godine. Iako ga mnogi mrze, on je moj najbolji prijatelj. U nekoj je bolesnoj vezi s Pansy Parkinson, koju ja ne podnosim. Mrzi Harryja Pottera i čini sve da mu napakosti. Često se znamo posvađati, ali to vam je iz ljubavi.

Image Hosted by ImageShack.us
Blaise Zabini
Nakon Malfoya, moj najbolji prijatelj. Također Slytherin, 5. godina. Ima majku koja se udavala pet puta a svaki bi muž nakon vjenčanja iznenada umro i za sobom ostavio bogatstvo. Nema curu, iako mi se čini da u zadnje vrijeme nešto petlja s Danom. Super je frend, ali čuvajte ga se kad ima žutu minutu.

Image Hosted by ImageShack.us
Scara Omen Kedra Moreis
Ove godine je došla u Hogwarts i sada je 5. godina i ponosna je Slytherinka. Ponosna je na svoju čistokrvnost. SAMO ako ste joj frend zovite je Omen, inače ste nastradali. Psuje na francuskom, svira gitaru i obožava Napitke. Mrzi neke Ravenclawe i hipervesele Hufflepuffe. Patronus joj je feniks, a bauk akromantula. Čini mi se da u njoj ima potencijala da postanemo partnerice u spačkama. =)

Image Hosted by ImageShack.us
Nicole Amelle Jessica Rossum
Ili jednostavno Nicole. Ove godine je došla iz Durmstranga, a sada je 5. godina u Slytherinu. Ima sestru blizanku Norah koja je u Gryffindorima i s njom može razgovarati pomoću telepatije. Najdraži predmeti su joj Preobazbe i OOMS, a ne podnosi Povijest magije. Voli raditi spačke, zezati Filcha i gospu Norris, a vješta je u legilimenciji i oklumenciji. Voli crnu magiju i često vježba uroke u Sobi potrebe. Super cura!

Image Hosted by ImageShack.us

Margaret Annabell Revenge Riddle
Zovite je Maggie ako želite živjeti. Kci lorda Voldemorta i njegove ljubavi Lujize Brown. Ima petnaest godina i u domu je Salazara Slytherina. Prilicno okrutna, drska, bezobrazna, ali istovremeno i zabavna djevojka. Stalno upada u nevolje, pogotovo kod McGonagallice. Profesori ju ne vole, cak je se malo i boje. Nasljednica je Voldemorta i Lujize. Odlicno joj ide crna magija, narocito neoprostive kletve. Mrzi Harrya Pottera i zeli ga ubiti jednog dana. Animagus je i pretvara se u zmiju, koja je ujedno i lik u koji se pretvara njezin patronus. U stapicu ima zmijski otrov.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jesse McKeon
Novi dečko iz Durmstranga, 5. godina u Slytherinu. Dosta je tajanstven i šutljiv iako se na početku odmah sprijateljio s Malfoyem. Dosta je zgodan, i mnogim je curama zapeo za oko, ali im se on odupire. Upoznali smo se kad me je spasio od sigurnog pada u vlaku.

Obitelj:
Image Hosted by ImageShack.us
John Nettles
Moj otac. Ovo čudovište koje mu visi za vratom sam ja. Ima 36 godina, imao je 21 godinu kad sam se ja rodila. Prije je imao svoj rock-bend ali su odustali kad su shvatili da su prestari za to. Većinu vremena dok je mama na poslu on se brine za nas, iako se sam ponaša kao teenager. Samo me on može zvati Mel (skraćeno od Melinda), dosta sam povezana uz njega. Ima svoj studio za snimanje pjesama i dosta mu dobro ide.

Image Hosted by ImageShack.us
Ivy Nettles
Osoba koju bih mogla nazvati svojom majkom, ali neću. Stalno radi i posao joj je uvijek važniji od obitelji. Kada dođe kući izaziva svađe s mojim ocem. Mislim da su pred rastavom jer je mom ocu više dosadilo njeno histeriziranje. Ne znam ni što je vidio u njoj.

Image Hosted by ImageShack.us
Mike Nettles
Derište od 9 godina. Ima vječnu potrebu da prekopaje po mojim stvarima. Stalno imam osjećaj da mu nedostaje mama... mjesec dana nakon što se rodio ona se vratila poslu. Zapravo je, kad ga upoznate, dobra osoba.