Magic blue eyes

24.06.2007., nedjelja

Na vrhu jezika...

-I što ćemo sad?-pitala me nervozno Norah.
-Prvo ćemo dat imena svojim dvojnicama i trojnicama. Ti sa cvijetom u kosi ćeš se zvat Amelle, a ti bez njega ćeš se zvat Jessica. Ok?-
-Da.-rekle su Amelle i Jessica.
-O shit. Ovaj cvijet se ne da skinut.-rekla je Norah pokušavajući svojoj dvojnici ili trojnici, nisam sigurna, skinuti cvijet sa glave.
-A zašto to uopće pokušavaš.-pitala ju je Amelle, kao da mi je uzela riječ iz usta.
-Pa zato jer moja dvojnica i trojnica imaju cvijet u kosi.-odgovorila je Norah.
-Pa gledaj koja ima na desnoj, a koja na ljivoj.-rekla sam joj.
-Ok. Ti sa cvijetom na desnoj strani si Amanda, a ti sa cvijetom na ljevoj stranai si Jamie.-rekla je.
-A fuj. Meni se ne sviđa ime Amanda.-rekla je Amanda.
-Šuti i miruj!-zapovjedila sam joj. -Moramo nekako ovo sredit.-
-Pročitaj šta piše za protuurok.-rekla sam Norah.
-Piše:
Ha,ha.-
-Molim?! Zar to piše?-pitala sam ju.
-Da.-odgovorila mi je.
-Pa kakvo je to sranje od knjige?-pitala sam ju.
-To je Weaslyjeva knjiga čarolija i protuuroka.-odgovorila mi je.
-Pa zar nisi mogla prije nego što si pročitala onaj urok prvo pročitat kako se knjiga zove? Sad smo u gustim govnima.-rekla sam.
-Gospodična ne smije koristiti tako fuj riječnik.-rekla je Jamie.
-Daj se goni.-rekla sam joj. -Norah, potraži negdje protuurok. I neka po mogućnosti bude brzo!-
-Ma, traži si ga sama.-rekla mi je.
-Ok.-odgovorila sam joj i počela listati knjigu.
-Kako Sir Candogane ima glupe zagonetke. Ja onu tvoju ne bih nikada pogodila, a i rješenje za moju mi je rekla neka tam baba na slici.-odjednom je počela Norah.
-O čem ti razmišljaš?! Ja nas tu pokušavam izvuč iz govana u koje si nas ti uvukla, a ti razmišljaš o zagonetkama za bezjačku djecu. Rješenje na tvoju zagonetku je JASTUK! I taj Sir je pametan jer svi misle da se za lozinku ili ulaz stavljaju samo teške zagonetke! A sad me pusti na miru.-odbrusila sam joj.
-Evo tu je nešto.-rekla je Amelle koja je zajedno samnom tražila rješenje.
-Da bi se čarolija trojčeka poništila mora proči jedna sedmica i morate se naći na jednom mjestu koje je skriveno iza jedne slike koja predstavlja živu, sada već mrtvu prirodu, u isto vrijeme kada ste došle tu. Pokraj slike se može proći samo ako se poškaklja lik na slici koji je zelen.-pročitala je Jessica.
-Pa oni su stvarno debili. I to kakvi.-rekla sam.
-Pa u Hogwartsu ima više od milijun slika.-rekla je Norah.
-Mislim da znam tko bi mogao znati koja je to slika.-rekla sam.
-A šta ćemo sa ovima do idućeg tjedna?-pitala me Norah pokazujući na naše dvojnice i trojnice.
-Paaa..One će morat ostat ovdje.-rekla sam joj.
-Da ostanem u ovoj prašnjavoj, smrdljivoj i ružnoj sobi sa tri glupače? A-a...Neće ić.-rekla je Amanda.
-Tko je sad princeza majnoza?-pitala sam Norah.
-Daj ne budi glupa i ostani ovdje.-rekla joj je Norah.
-A kako ćemo mi jest i pit?-pitala je Jessica.
-Poslat ćemo vam svog kućnog vilenjaka.-rekla sam.
***
Norah i ja smo se posvađale na putu do društvene zbog toga tko je kriv za sve ovo. Kada sam došla u društvenu samo sam se zavalila u sofu i opustla se.
-DOBRO, PA GDJE SI TI CIJELI DAN?-pitala me Omen.
-Čovječe, ne moraš oponaštai Snapea.-rekla sam joj.
-Otiđeš sa svog naj predmeta, nema te ni na drugom naj predmetu, PRESKOČIŠ RUČAK. S tobom nešto nije u redu. Da zovem Madame Pomfrey?-rekla je.
-Ne,ne,ne. Sve je ok samnom. Samo sam malo umorna.-odgovorila sam joj.
-A šta mi je najčudnije, Gabriella, Mel i Thalia su otišle zezat Flitcha,a ti im se nisi pridružila.-dodala je.
-Fakat? A dobro, sutra ću ja nadoknadit to. Laku noć.-rekla sam joj.
-Laku noć? Pa tek je jedanaest sati.-rekla mi je.
-A..pa...-počela sam.
-A kako si ti bacila one smrdobombice...hehe...-bila je to Gabriella koja je sa Mel i Thaliom upravo ulazila u društvenu.
-A kako si ti opalila gospu Norris...-dodala je Mel.
-Netko je opalio glupu mačketinu?-pitala sam.
-Da Gabriella. Trebala si to vidjet.-rekla je Thalia.-A di si ti cijeli dan?-
-Ah...Duga priča...-rekla sam im.
-A mi imamo dosta vremena da te saslušamo.-rekla je Omen.
***
Nakon što sam im sve ispričala...
-I one četiri su sad tamo zatvorene?-pitala je Mel.
-Da.-
-A ovu zagonetku sam i ja znala. Zapravo obje.-rekla je Thalia.
-Čekaj kako je glasio opis za onu sliku?-pitala je Omen.
-Baš sam se ponadala da će jedna od vas znat rješenje. Zagonetka glasi: Da bi se čarolija trojčeka poništila mora proči jedna sedmica i morate se naći na jednom mjestu koje je skriveno iza jedne slike koja predstavlja živu, sada već mrtvu prirodu, u isto vrijeme kada ste došle tu. Pokraj slike se može proći samo ako se poškaklja lik na slici koji je zelen.-rekla sam im.
-To stvarno liči na one lude Weaslyjeve.-rekla je Gabriella.
-Znaš da ja nisam dobra u zagonetkama.-rekla je Mel.
-Hmmm...Podsjeća me na nešto taj opis, al se ne mogu sjetiti točno...Joj...Na vrhu mi je jezika.-počela je Gabriella.
-A dobro sutra ćeš se sjetit.-rekla joj je Omen.
-Stvarno je dugo trajala ta tvoja priča. Već je dva sata.-rekla je Thalia te smo se povukle u svoju spavaonicu.
-Laku noć curke.-rekla sam.
-Laknu noć.-odgovorile su mi.
- 22:06 - There's Nothing Left To Say?(35) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

What do i read??

***Me and my friends...***

***ČAROLIJE***