Magic blue eyes

18.06.2007., ponedjeljak

Prijatelj? Ni za živu glavu!!

-Ej, pa to bi mogla biti ti, Nicole.- rekla mi je Thalia.
-Da, a mogla bi biti i Anna. Ona je isto rođena u sječnju i ima sestru blizanku.-odgovorila sam joj.
-Voledmort nije rekao da moraju biti blizanke.-rekla je Mel.
-Nije ni rekao da moraju biti sestre.-dodala je Omen.
-A nije ni rekao da su dvije rođene.-rekla je elisabeth.
-Otkud ti tu?-pitala ju je Gabriella.
-Norah je htijela ići pa je i mene povela iako sam ja bila protiv toga.-odgovorila je.
-Norah?-pitala sam, jer je nisam vidjela od kada ju je klobuk premjestio.
-Ej, sis.-rekla mi je.
-Ej. Šta ti tu radiš?-
-Snape mi je rekao da dođem.-rekla je.
-I meni.-
Htijele smo i dalje pričati, ali je Voldemort opet počeo pričati.
-Mislim i da su one danas s nama, ovdje. Zar ne Snape?-
-Pa, zapravo...sve četiri su rekle da neće doć, iako ja misli da su ovdje.-
-Sve četri?-začudio se oldemort.
-Da...jer su sve rođene u siječnju.-
-Tko to?-
-Pa...Nicole i Norah Rossum i Anna i Scarlett Potter.-
-Potter? Ne! To nije moguće. One ne mogu biti nasljednice zla.-
-Mislite, ni jedna od jih dvije ne može biti nasljdnica zla, jer samo jedna je nasljednica.-
-Ne ispravljaj me Snape!-
-Oprostite Gospodare.-
-Šta to s nama?-odjednom su iz drugog grma iskočile Anna i Scar.
-Znači dvije su tu, još dvije i možemo vidjet koja je nasljednica.-rekao je sa smješkom Voldemort.
norah je već htijela ustat i otić do njega, ali sam ju zaustavila.
-Norah...zar stvarno želiš da te ubije?-
-Možda nisi ti nasljednica, već ja. Uvijek ti moraš biti nešto.-
-Norah, saberi se. Ostani ovdje.- ali prekasno sam rekla. Ona je već iskočila i otišla do njega.
-Evo sada smo sve.-rekla mu je.
-Još jedna fali, ako znaš brojat do pet.-rekao joj je.
-Znam, zadnja je tu, iza grma.-
-Koja glupača.- promrmljale su Omen, Mel, Thalia i Gabriella u isti glas.
-Nicole, izađi.-rekao je i neka me sila povukla iz grma.
-Znao sam ja da su one preznatiželjne da ne bi došle, pogotovo gospođica Nicole.-
-Ušuti Snape.- rekli smo Voldemort i ja.
-Ne oponašaj me.-opet smo rekli u isti glas.
-Dosta.-vrisnuo je.
-Ok, šta se odmah dereš?-
-A zašto si ti tako opuštena?-
-Zato jer znam da nas nećeš ubit jer ti treba nasljednica da nap...-
-Stani! Kako znaš sve to?-
-Čitam te ko knjigu.-rekla sam mu.
-Molim?-
-Pa takvi kao ti se nikada na mjenjaju.-
-Kako to misiš?-
-Radiš samo ono od čega bi ti mogao imati koristi, iako misliš da će biti teško naći nasljednicu. I ti je osobno želiš podučaati.-
-Zar ti čitaš misli?-
-Da... Šta to nisi skužio?-
-Ja nisam netko tebi u rodu i ne razgovraj tako samnom.-
-Pa o tome bi se već moglo popričat.-
-Dobro na koga si ti to tako bahata?-
-Valjda na svog tatu.-
-Tko ti je tata?-pitao me.
-Tvoj nekadašnji sljedbenik, Tom Rossum.-
-Taj ne postoji.-počeli su mrmljat smrtonoše.-
-Slušaj mala, ako želiš da ti se Gospodar smiluje ne moraš izmišljt takve gluposti jer ti se neće smilovati.-rekla mi je Bellatrix.
-Dugo se nismo vidjele Bellatrix.-rekla sam joj.
-Ma ti mala...-počela je, ali ju je Voldemort, koji je bio sva u šoku od kad sam mu rekla tko mi je tata, prekuinuo.
-Dosta Bellatrix. Od ove male bi mogli imati koristi.-
-Ja nisam mala!!-zaderala sam se.
-Mali su oni koji ne mogu izvesti bar čaroliju Crucio.-rekao je smrtonoša zalizane, duge, plave kose.
-Pa onda je nisam mala, Malfoy.-
-Moraš mi se obraćati sa gospodine.-počeo se derati.
-Čekaj malo. Jel ona upravo rekla da može izvesti čaroliju Crucio?-rekla je neka vještica.
-Da, hoćeš da je na tebi izvedem?-pitala sam ju već živčano.
-Nicole, to je neoprostiva kletva.-rekla mi je Elisabeth koja je sa ostatkom ekipe već stajala u krugu i pozorno slušala sve što se oko nas događa.
-Pa? Jedna ko nijedna.-rekla sam joj.
-Nicole ti si ista svoj otac.-rekao mi je Voldrmort.
-Joj, kako sam se sad raznježnila. Pustite me više! Šta ne vidite da neću pobjeć?!- i odmah su me smrtonoše pustile.
-A kako ti pokušavaš otkrit koja je od njih nasljednica?- pitala je Omen.
-Nije te briga.-odgovorio je.
-Zapravo, briga nas je.-rekla je Mel.
-Jel ti uopće znaš što to pročanstvo znači?-pitala ga je Gabrilla.
-Da, znam.-rekao joj je.
-Onda nam reci koja je treća moć!-rekla je Thalia.
-Ja znam! A i vi ćete to doznat u pravo vrijeme.-naljutio se.
-Mi nećemo otić dok nam ne kaćete odgovore na sva pitanja.-rekla je Anna.
-Možda nećete vi otić ali ćemo mi.-rekao je Malfoy.
-A kako to mislite napravit?-pitala je Elisabeth.
-Aparacijom, glupačo.-rekla je Bellatrix.
-Sada si ti ispala glupača, Bellatrix.-rekla joj je Norah.
-Vas se ne može nadmašit.-
-Izgleda da može, jer si ti upravo to učinila.-rekla je Scarlett.
-Ako nisi znala u unutrašnjosti i u okolici Hogwartsa se nemožeš aparirat.-rekla je Mel.
-Šta ćeš sad Voldemort? Na teastralima? Znaš li ti išta o njima.-pitala sam ga.
-Prestani mi čitat misli. Tko te naučio legilimenciji?-
-Nasljedila sam to od tate. Bio je vraški dobar crni mag.-
-I što si još nasljedila od njega?-pitao me.
-Oklumenciju i sposobnost da razgovaram sa zmijama...-
-Slytherin si, zar ne?-
-Naravno.-
-mislim da ćemo biti vrlo dobri prijatelji.-rekao je.
-Ha,ha...dobra fora. S tobom ne bih bila prijateljica ni za živu glavu, osim toga, ti ni nemaš prijatelja. Samo sljedbenike.-

P.s. sorryte na preglupom post, ali morala sam nekak napraviti zaplet...
- 13:52 - There's Nothing Left To Say?(11) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

What do i read??

***Me and my friends...***

***ČAROLIJE***