Magic blue eyes

09.06.2007., subota

Cijela ekipa na okupu...

-Nicole! Zar se još nisi spremila?- počela je Norah koja se spremila već tri dana prije putovanja.
-O joj...-rekla sam.
-Pa šta je tebi?! Za sat vremena krećemo, a ti se nisi ni digla iz kreveta!-počela se derat.
-Pliz sis, pomogni mi i nemoj se derat toliko da te mama čuje.-zamolila sam ju.
Na brzaka sam se spakirala, spremila Death u kavez, obukla se i spustila se dole na doručak.
-Nicole, jesi li sigurno sve uzela?-pitala me mama.
-Da, jesam.-
-Nemoj da bude kao prošle godine kada si zaboravila skoro pola knjiga.-
-Mama ja to nisam zaboravila, već sam ostavila doma.-
-Pa sam ti ja morala sve knjige slat po osam sova.-
-Sorry, mam. Kad imaš kćer poput mene.-
-A zašto Norah nije takva, poput tebe?-
-Premalo se družimo.-
-Kako? Pa stalno ste zajedno.-
-Mama, budi sretna da ne utječem toliko na nju. Moramo krenut za petnaesr minuta!!!-završila sam raspravu.
Kada sam ušla u sobu shvatila sam da još pola stvari nisam spremila,a mama se penjala gore da nam uzme kofere. Naravno pošizila je i morala sam do deset do jedanaest pakirat stvari. Brzo smo uzele stvari i stigle do vlaka točno dvije minute do jedanaest. Norah i ja smo sjele u odjeljak sa ostatkom društva: Omen, Gabriellom i Melody. Ali uvijek mora postojati nešto loše u dobrome pa je tu bio i Malfoy da nam uništi svu mogućnost zabave. Vlak je polako kretao,a Norah i ja smo mahal mami kroz prozor.
-Cure budite dobre! Pogotovo ti Nicoloe!-viknula nam je mama.
-Dobro mamice!- viknula sam tako da me svi čuju.
-Napokon ću se odmoriti od vas!-
-I mi od tebe, ali ne brini, možda dođemo za Božićne praznike!!- derala se Norah iz sveg glasa.
Napokon se vlak udaljio dovoljno daleko od perona da više nismo mogle vidjet staru ( sada kad je nema, mogu je tako zvat). Uvalile smo se u sjedala i počele razgovarat o praznicima. Malfoy je, hvala bogu, otišao kod svojih priljepaka tako da smo mogle u miru razgovarat. Melody i Omen su bile u Francuskoj,a Gabriella, Norah i ja smo , naravno, ostale u Londonu čameći puna dva i pol mjeseca u kući.
-Bok. mislim da bi se trebali presvuć u pelerine.- rekla je mutnjakuša.
-A zašto ti misliš da si ti dostojna nama reći tako važnu informaciju?-pitala sam je.
-Zato jer sam ja perfektica.-odgovorila mi je.
-Joj, pa da. Perfekti su naravno oni koji imaju previše slobodnog vremena jer nemaju društva, zar ne?-
-Ja za razliku od tebe imam prave prijatelje koji bi za mene i život dali.-
-Pa, to možemo provjeriti samo na jedan način.-
-A to bi bio?-
-Da tebe pokušamo ubiti. Nikome ne bi nedostajala. Samo malom crvenom.-
-Neću pasti na tvoju razinu Jessica.-
-Ti si ispod moje razine, mutnjakušo. I da se nisi više usudila obraćati mi se sa Jessica.-
-Ok, možda si malo preokrutna.-rekla je Omen.
-Okrutnosti nikad dosta.-Gabriella je naravno bila na mojoj strani.
-Jel netko ima eksplozivni puc-puc?-pitala je Melody.-Malo je dosadno kada nemamo kog zezat.-
-Dolaze prvašići danas.-rekla je Omen sa smješkom.
Sve smo shvatile na što cilja. Na našu tradiciju.
Vlak se polako zaustavljao i sve smo se više približavali Hogwartsu. Hagrid je dozivao prvašiće, a Melody, Omen, Norah, Gabriella i ja smo sjele u kočije štapićima upirući u čamce pune prvašića.
-Tko će prvi?-
-Ja sam svake godine prva.-rekla je Melody. Naciljala je jedan čamac koji je malo zaostajao za drugima i viknula- WINGARDIUM LEVIOSA!-
U tom trenutku se čamac dignuo u zrak ,okrenuo u zraku i pado u ledenu vodu. Naravno da bi spriječili da se sazna tko je to učinio Norah je viknula:
-Jeste li vidjeli kolika je bila ona orijaška lignja? Čovječe nikada nisam vidjela toliku!-
I naravno svi su okrenuli glave prema jezeru. Vidjeli su samo kako neki profesori umataju promrzle i mokre učenike u deke.
-Mislim da je sada red na meni.-rekla je Omen i viknula-Leviocorpus!- neki dječak u čamcu je počeo lebdjeti i zatim se okrenuo u zraku i visio dok Omen opet nije viknula - Liberacorpus!-
-A jadan dečko. Jesi vidjela kako se prepao?- rekla je Gabriella.- Sada sam ja na redu. Zar ne??- Također je naciljala jedan čamac koji je bio zadnji i viknula- Aguamenti.- i iz štaćića izletio mlaz vode koji je polio sve prvašiće u čamcu.
-O joj. Misli da ne možemo više. McGonallica je blizu nas.- rekla sam.
-Ok. Nastavit ćemo u dvorcu.-rekla je Omen.
Kada smo ušle u dvorac svi prvašići su se okupili na jednom mjestu. To je bila prava prilika da se nešto napravi. Ugledala sam jednog malog, mršavog ,plavokosug dječaka i viknula sam-Tarantallegra!- počeo je plesati kao luđak rušeći pred sobom sve kipove i slike. Hvala bogu da nije bilo ni jednog profesora na vidiku. -Finite Incantatem!- viknula sam kada sam vidjela da mi se približava Grangerica.
Taman kada je htijela nešto reći Gabriella je šapnula -Langlock.- i Hermionin jezik se zaljepio za njeno nepce.
-Htijela si nešto reći?-pitala ju je Melody.
-Finite Incantatem.- rekla je Omen te smo sve ležerno otišle u Veliku dvoranu.

Nastavit će se...
- 00:28 - There's Nothing Left To Say?(21) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

What do i read??

***Me and my friends...***

***ČAROLIJE***