srijeda, 16.11.2005.

Honey I am Home

IIIIIIII dame i gospod.... znam samo dame al ne i gospodu... ma zajebavam vas. Evo mene opet vas omiljeni zajebant...
Hvala, Hvala na aplauzu, znam da sam ga zasluzio... ok da ne zajebavam vise

Preziveo sam razna sranja u zadnje vreme i bio se dosta skenjao ali se moram zahvaliti svim drugovima na pomoci zaista su mi pomogli u ovih proteklih mesec ipo dana...
I baka mi je umrla posle dede i zaista sam se bio jako skenjao, cak sam imao i suicidalnih pomisli ali sam ih na srecu poslo u tri pizde materine...
Jer kao sto sam napominjao cesto ja jesam lud ali ne i glup (valjda) :)
Al necu o losim stvarima, evo juce sam imao zaista super dan, bila mi Jelena i lepo sam se pocastio sa... sa nekom kombinacijom palacinki i karfiola... cak sam uspeo da okrecem palacinke u vazduhu I nisam nijednu ispustio :) Sto se nisam slikao...
Anyway ozdero sam se ko stoka... samo sam se zajebo kada sam reko da cu ja sve oprati (izem ti galantnost)... svaka cast onom ko je izumeo konzerve...
Mada ni ovako nije lose samo pranje je dosadnoooooooo...
Joooj pun sam novosti a ima da pisem mali milion stvari a ne znam odakle da krenem. Sta da vam kazem narode zaista se mnogooo stvari desilo za ovo vreme a ja priznajem da sam bio seronja sto se nisam javljao al jebes ga sta ces shit happens sto bi rekli...
[img]Image Hosted by ImageShack.us[/img]

<< Arhiva >>