utorak, 26.04.2005.

Kupovina

Prekjuce sam isao sa rodjacima u kupovinu.
Ali to nije bila bilo kakva kupovina, to je bilo idenje u jedan OGROMAN MEGA MARKET, jeste onaj Rodicev ispred grada koji je velicine aerodroma, lako se izgubis a ne znas ni gde ides. Jedina stvar koju znas je da moras da si tamo i to je sve. Uglavnom glavna stvar zbog koje smo isli tamo je da bi kupili mom bratu od ujaka komp za rodjendan (samo za info mali ce 6). Tako da se rodjaka zainatila ko da oce da ide glavom kroz zid (mozda videla to od mene) da tamo kupi komp, a konfiguracije blagi uzas... Hardovi od 40 GB, 256 ddr rama i slicno. Glavno da su kucista ukrasena ko jelke i da pise da su nabudzeni kompovi... tastature se sarene ko jelke... ma sve puno raznih gluposti, ali ima i korisnih gluposti :) ili mozda obicnih gluposti al ipak sam ih kupio. Ako izuzmemo kolu, slaninu i svarglu nista korisno nisam uzeo tamo, sem dva postera i par DVD-a i par flomastera za pisanje po CD-ima i jos par gluposti..... zarazna je ta kupovina.
Mada u tom giga-megu-ultra velikom marketu NEMAJU NAJOBICNIJI HULA-HOP OBRUC >:( ceo trzni centar sam obisao vise puta, a trzni centar je OGROMAN. I u tom EXTRA OPREMLJENOM trznom centru nemaju hula hop obruc. Prodavci blage nemaju di je sta, evo primera: pitam jednu devojku da li imaju DVD-e i da li imaju softver, ona kaze da ne drze to tu a posle DVA koraka sam mogao videti policu sa DVD-ima i filmovima i igrama. Znam samo da sam taj dan CRKAO dusu sam ispustio, a i novcanik olaksao. Osecao sam se jos gore posle tj sutradan kada me glava bolela, jedva sam ustao uglavnom sam bio komiran koooo CD, lezi miran u drajvu a sve mu se vrti brze od formule 1.
Anyway uskoro treba da se cujem sa jako dobrim drugom da im sredimo kvalitetan PC a ne ko ta govna iz radnje. Najgora mogucnost je da se prilikom kupovine masine kupi gotova vec sklopljena masina samo zbog lepog kucista... A ljudi to nikako da shvate... >:(
KOMPIJUTER SE NE KUPUJE ZBOG IZGLEDA NEGO FUNKCIJE... da se ne lazemo i ja imam ideju kako bih ukrasio svoje kuciste ili tastaturu, ali to bi ih JA ukrasio na moj nacin. Nadam se samo da ce komp ostati u zivotu dovoljno dugo dok mali ne nauci da radi na njemu. Ali bolje to nego neka konzola de se moze samo zatupiti, ovako cackace po kompu par puta verovatno ce i srusiti sistem ponekad ali tako ce i najbolje nauciti kako se radi za kompom. Verovatno ce zvati mene ili tog mog druga sto im je prodo komp kada sjebe nesto, ali vec posle treceg ili cetvrtog puta probace sam da popravi gresku. Radoznalost i prezentacije su cudo kod dece :)
Kazite im da nesto ne smeju i SIGURNO ce to cackati, prikazite im nesto lepo i sareno i ona ce to hteti.
A ubedljivo su najgora u kupovini i u gomili, kupovinu sam preziveo sada me jos samo ceka gomila 3 maja, a da li cu je preziveti?
Videcemo...

<< Arhiva >>