subota, 09.04.2005.

Poslednji Sat

Juce sam sa drugom bio napisao pesmu "Poslednji Sat", ali smo se obojica pitali kako bi delovale pesme da smo ih skroz solo uradili, tako da je na kraju od jedne nastalo tri verzije pesme "Poslednji Sat" tako da vam ne bih oduzimao prostor evo prvo Pecina:
E da da naglasim da je datum u potpisu kada mu je pala ideja za pesmu.


Poslednji Sat


Ovo su poslednji trenuci mira...
Cekam svog dzelata...

Drhtim iznutra,
pripremajuci svoju dusu za bol.

Uskoro...

Cujem svaki otkucaj srca.
Dodirujem svoju uzburkanu unutrasnjost
i spremam je za udarac.

Nemir i strah u meni.
Cekam...

----------------

Decembar '04
P.D.


OK a sada posle Pecine verzije evo i moje verzije:

Poslednji Sat


Sve je tako svetlo kao kapije raja
A ja osetim samo mrak svoje duse
Vidim sebe vezanog sa iglama u venama
Iglama koje su me ovde dovele
Pomocu kojih sam tolike zadovoljio
Sada oni iza stakla toga gledaju
Isti oni ciju decu sam zadovoljio

Kako su me samo molila
Da im dam jos malo
Sta su im deca sve radila
I moju dusu zamracila
Sada stoje tamo zadovoljni
Jer su oni pobedili i ovde me smestili
A ni u oci me nisu pogledali
Srce sve jace lupa...

Cujem ga kako ulazi
Skripa patosa kao dusu da mi para
Prestaje skripa odjednom
Ali srce lupa sve brze i brze
Odjednom bol u dusi prestaje
I srce se ne cuje vise
Ali me kompletan mir obuzima...


by Mad Zec

------------------------------


Eto kako od jedne pesme nastanu tri ;)

<< Arhiva >>