četvrtak, 07.04.2005.

Zajednicki rad

Danas sasvim slucajno mi se desilo nesto prilicno cudno (bar za mene) komentarisao sam drugu pesmu a onda mi je sinulo kako bi se moglo zavrsiti. Tako da sam zavrsio tudju pesmu, fakticki obojica smo napisali pesmu zajedno mada bih vise zasluga pripisao njemu.
Uglavnom nikada ranije nisam tako nesto uradio, ni dirao po tudjim stvarima a kamoli tudju pesmu dirao al uglavnom dobro je na kraju ispala i...

Poslednji Sat

Zivim poslednje sekunde mira,
cekam svog dzelata...
Drhtim iznutra,
i spremam svoju dusu za bol.
Cujem svaki otkucaj srca
i dodirujem svoju uzburkanu unutrasnjost
spremajuci je za udarac.

Cujem ga kako ulazi
Skripa patosa kao dusu da mi para
Prestaje skripa odjednom
Ali srce lupa sve brze i brze
Odjednom bol u dusi prestaje
I srce se ne cuje vise
Ali me kompletan mir obuzima...


by Peca & Mad Zec

Sta kazete malo mracna pesma.

<< Arhiva >>