#UnapologeticBitch dolazi!

Madonna otkrila stih dueta s Miley Cyrus?

Kraljica popa nastavlja otkrivati detalje o novim singlovima i albumu preko Instagram profila. Prošlog tjedna je postavila sliku uz poruku za koju kaže kako je izvukla stih iz nove pjesme, te je označila Miley Cyrus.

Stih ide: "If you haven't got anything good to say then please go and fuck yourself." Ne bi nas iznenadilo da dvije Unapologetic Bitches pjevaju ovo.


Pripremite se! Nova era stiže!

Madonna, fotografski duo Mert&Marcus, kreativni direktor Giovanni Bianco i stilistica Arianne Philips ovog tjedna radili su na jednom tajanstvenom snimanju! Madonnu ništa nije sprječavalo da otkrije novu frizuru! Izgleda kao iz ere Bedtime Stories, zar ne?

Moramo spomenuti, prije ovog snimanja, podijelila je sliku s mađioničarom David Blaineom, te označila magazin Interview.

Što bi moglo biti? Snimanje cover albuma ili editorijal za Interview?




DJ Dahi o radu s Madonnom

Madonna je već odavno potvrdila da provodi neko vrijeme s DJ Dahijem u studiju radeći na nadolazećoj ploči.

DJ Dahi govorio je otvoreno o posljednjoj suradnji za Life+Times...

"Bio sam s njom prošlog mjeseca. Moj prijatelj Blood Diamonds i ja smo radili na dobrom dijelu albuma. Bilo je super. Novo iskustvo za mene. Rad s Madonnom doveo me je u novi kreativni prostor, jer sam producirao većinski dio ploče. Ne radi se o jednom singlu ili uređivanje beatova. Radili smo i provodili vrijeme zajedno. Surađivali smo. Shvatio sam da želim što više raditi s glazbenicima i skupa stvoriti nešto dobro. Stvaranje beatova i njihovo slanje je kul, ali nije bliska suradnja. Na to sam više fokusiran poslije rada s Madonnom. Album najvjerojatnije izlazi iduće godine. Nadam se da će se svima svidjeti. Kul je, jer se veoma razlikuje od onoga što ljudi očekuju. Ljudi će misliti - koji vrag? Čula je od nekoga za moj rad. Svidjela joj je moja glazba i obožavateljica je mog stila. Rekla mi je da cijeni moje razmišljanje s kojim stvaram glazbu. Većina stvari koje sam snimio su rađene s reperima i R&B izvođačima, ali postoji nešto alternativno u tim pločama. Postoje drugi elementi glazbe i to cijeni. Bila je raspoložena za rad. Radim s Madonnom i sve što moram uraditi je biti svoj."

10.11.2014. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #