Katy: "Madonna je još uvijek jako relevantna"

Katy Perry je progovorila o svom divljenju Madonni u novom razgovoru, govoreći kako kraljica popa zna točno što radi i ništa ne ostavlja slučaju. Pjevačica hita "Dark Horse" se udružila s #unapologeticbitch u zajedničkom snimanju editorijala za V časopis.

"Nevjerojatno je koliko obožavam Madonnu, jer u godinama u kojim je ona, mislim da je još uvijek jako relevantna. Posmatrajuči desetljeća njene karijere, nije zbog sreće opstala na sceni, ona je jako pametna", izjavila je Katy u razgovoru sa BBC Radio 1.

Nastavila je: "Madonna je visoko intuitivna. Mislim da visoko intuitivni ljudi koji su posmatrači i koji uzimaju stvari iz promatranja i unose u svoju glazbu mogu opstati dugo na sceni. Mislim da ona zna točno što radi. Ništa ne ostavlja slučaju."

U razgovoru o suradnji za V magazin, Perry je komentirala: "Bila je užasno draga prema meni i predočila mi sliku sebe koju nisam poznavala. Ona je produhovljena, inteligentna."

Madonna je posavjetovala Katy o zdravstvenoj njezi tijekom turneje. "Dala mi je odlične savjete za zdravlje. Pitala sam je u vezi toga i imale smo dugačak razgovor kako izdržati rigorozne rasporede na turneji. Dala mi je brojeve telefona terapeuta, oko kristala i tih stvari."

*Tori Amos izvodi "Frozen"


*L'Uomo Vogue s Madonnom na naslovnici je od danas u prodaji u Algoritmu! V Magazine više ne dobivaju.

31.05.2014. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #