Poznati o Madonni

Harvey Weinstein o Madonninoj izjavi na Zlatnom Globusu

"Madonna me je nazvala Punisherom iz razloga jer sam je natjerao da izađe iz kuće i promovira svoj film. Mnogi ljudi joj govore da je u redu prespavati dan, ja sam bio iskren prema njoj."


Paulina Rubio: Madonna je inspiracija

Meksička pjevačica i članica žirija na ‘The X-Factor’, Paulina Rubio je pričala o inspiracijama za Huffington Post. "Volim Madonnu. Obožavam je otkad sam bila dijete. Volim je jer je hrabra, ratnica i ne dozvoljava da joj itko govori što da radi. Ona je inspiracija."


Nile Rodgers želi surađivati s Madonnom!

Nile Rodgers je nedavno izjavio da se želi što više baviti glazbom otkad je pobjedio rak. "Obožavam Madonnu. Ako ikada poželi sa mnom surađivati, prihvatit ću. Godinama govorim kako je ona najradišnija osoba s kojom sam ikada radio. Izrazito je fokusirana u svom radu."


Ariana Grande o svom idolu

Mlada pjevačica Ariana Grande je izjavila za E! Online koliko se divi Madonninoj hrabrosti. "Obožavam je vidjeti kako se zalaže za ono što vjeruje i iznenađuje ljude kada očekuju da posrne. Ne mari za loše kritike. Kad su joj rekli da zvuči kao Minnie Mouse, sljedeće što je napravila je kotrljanje po krevetu. Tako je sjajno imati takav stav. To me inspirira u mojoj karijeri."


Bonnie McKee: Madonna je kraljica

Američka autorica hitova Bonnie McKee je gostovala u chat emisiji “In Bed With Joan”, te je spomenula svoje glazbene idole. "Opsjednuta sam kulturom 80ih, Madonnina prva era je jako uzbudljiva. Ona je još uvijek kraljica. Imam strahopoštovanje prema njoj i voljela bih raditi s njom."


Anderson Cooper: Madonnu je teško intervjuirati

TV voditelj Anderson Cooper je pričao za emisiju Watch What Happens Live zbog čega je teško intervjuirati Madonnu. "S Madonnom je teško voditi intervju. Kada odradiš dosta intervjua s njom, stoga pokušavaš uraditi nešto što joj neće biti dosadno. Reći će sama od sebe ako joj je dosadno. Govorila mi je - to je glupo pitanje, a ja bih odgovorio da znam i da sam nervozan."

09.03.2014. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #