Slike sa snimanja za magazin 'TV Guide'!

Glumci iz TV serije 'Glee' su se prerušili u Madonnine kostime za snimanje photoshoota za magazin 'TV Guide'. Otkrili su detalje o epizodi 'The Power Of Madonna' i razgovarali o Madonninoj glazbi.

Lea Michele je rekla kako je bila tri puta na Madonninoj turneji 'Drowned World' i na koncerte je dolazila odjevena kao Madonna. Matthew Morrison ipak nikada nije bio oduševljen Madonninim pjesmama. "Nisam bio veliki Madonnin obožavatelj, njena glazba me nikada nije privukla. Kao heteroseksualca, na moj život nije ostavljala utisak."

Chris Colfer se prisjeća trenutaka kada je kao klinac slušao Madonnu. "Nije mi bilo dozvoljeno slušati Madonnu kada sam bio mlađi. Moja majka i baka su imale sve njene albume, ali nisu mi dozvoljavale da slušam njene stvari o seksu." Mark Salling govori kako je odrastao u kršćanskoj obitelji i svi su Madonnu smatrali vragom.

"Sjećam se trenutka kada sam sjedila za barom sva pijana na Long Islandu i gledala njen video 'Material Girl', pomislila sam, djevojka ima petlju!" - govori Jane Lynch.

Otkriveni su i detalji za epizodi 'The Power Of Madonna'... Sue Sylvester izvodi 'Vogue', nosi šiljati grudnjak, a u toj sceni su prisutni i Mercedes i Kurt. Mercedes i Kurt se pridružuju navijačicama 'Cheerios' i izvode '4 Minutes'. Uz 'Like A Virgin' tri para namjeravaju izgubiti svoju nevinost, ali samo jedan će uspjeti!

Drugi video sa snimanja: http://www.youtube.com/watch?v=vqIeZBmpydo&feature=player_embedded





















Slike sa snimanja










12.04.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #