:: [Recenzija] Vraški dobar show!

Vjerni čitatelj ovog bloga je poslao svoju recenziju za 'Sticky & Sweet Tour' DVD/CD!

Svoje recenzije šaljite na madonna_blog_hr@hotmail.com

Sooner or later you're gonna be mine... Tako je pjevala Madonna prije nekoliko godina i evo dočekasmo i taj DVD! Nakon što smo ga ga pogledali na internetu, na TV-u, na svim mogućim kanalima, sa svim mogućim umacima, stigao je i u dućane! Cijena je pristupačna, koliko su oči nekima gladne, bojao sam se da će biti veća! Uvijek se pitam da li je Oliver Dragojević tako siromašan da njegovi albumi koštaju tako puno, preko 120 kn! Srećom nije moj đir... Ako preskočim da mi je slika s naslovnice još uvijek knedla u grlu, jer se i dalje ne mogu pomoriti da su tako očajnu fotografiju stavili na cover s još očajnijom grafikom slova! Ne kužim zašto nisu stavili onu drugu sliku koja je odmah slijedeća kad otvoriš koricu! Neki su imali prilike gledati jednom ili više puta, stoga znamo što nas čeka - dobro upakiran, vraški dobar show! Skidam kapu redatelju koji je uz slow motion i kvalitetan mix slika doista uspio prenijeti tu vibru i taj entuzijazam Madonne i sretnih i zgodnih Argentinaca i Argentinki! Zvuk je jako dobar i recimo da Madonna pjeva 99% uživo. Potrudila se da manje falša. Ono što je itekako očito je njen playback na 'Give It 2 Me'. Svaki laik može skužiti da je glas bez vibrata i imperfekcije, a plesati i pjevati u toj pjesmi je nemoguće! Sjetite se kratke promo turneje prilikom izdavanja albuma 'Hard Candy'! Naravno, nama to i nije pretjerano bitno, stoga - ukupna ocjena 4! Backstage dodaci su slatki, ne pretenciozni, ali valjda je i neke stvari bolje ne vidjeti! CD - zbog uvrštene 'Give It 2 Me', jer je playback i zbog toga što 'Don't Cry For Me Argentina' nije uvrštena, ne zaslužuje petice, ali Madonna is still the queen! Nisam još progutao to što 'Frozen' nedostaje, ali sami spomen još bi umanjio ocjenu!

U nastavku pogledajte njegovu cijelu 'Celebration' kolekciju...