:: Madonna poziva za pomoć

Sigurna sam da ste kao ja potreseni slikama Haitija koje svakodnevno dolaze nakon razornog potresa koji se dogodio.

Moje molitve idu za tamošnje stanovnike. Ne mogu zamisliti kakvu užasnu bol i patnju proživljavaju. Nažalost, sve više saznajemo težinu situacije i posljedice nesreće, te u svakom trenutku naša pomoć je sve potrebnija. Donirala sam 250,000 dolara za pomoć žrtvama potresa preko organizacije Partners in Health jednoj od glavnih zdravstvenih ustanova Haitija.

Donirajte organizaciji Partners in Health na: www.raisingmalawi.org/partnersinhealth

Mnogi od vas se sjećaju dr. Paula Farmera, rukovodilac prihoda za zadrugu Partners in Health, iz mog filma 'I Am Because We Are'. Paul je medicinski antropolog i liječnik koji je posvetio svoj život brizi jednoj od najsiromašnijih zemalja svijeta. Paul je desetljećima radio na Haitiju, ohrabrivao ih da poboljšaju stanje svoje zajednice. Njegova privrženost Haitiju i naporan rad su za mene bili nadahnuće za moj rad u Malawiji.

Shvatila sam da sam vas prije pozvala za pomoć, ali kada saznamo za patnju od deseci tisuća ljudi i situaciju u kojoj je sada Haiti, mi smo pozvano da učinimo nešto.

Partners in Health velikom brzinom pokušava opskribiti medicinske i ostale potrepštine za 120 doktora i medicinskih sestara koji su već na Haitiju. Sve je manje zaliha. Nadahnuta sam radom organizacije Partners in Health, pridružite mi se u pomaganju prikupljanja sredstava, koja su sada potrebnija više nego ikada prije.

Ne možemo samo sjediti i gledati patnju drugih, moramo djelovati sada!


Izdvojite bilo koji iznos novca i donirajte na www.raisingmalawi.org/partnersinhealth!

16.01.2010. · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #