Madonna radi na novom filmu - Duchess Of Windsor!

U novom digitalnom izdanju časopisa Icon, kojeg kreira istoimeni fan klub, se nalaze mnoge predivne fotografije Madonne, intervju i Madonnino pismo upućeno fanovima. Madonna je u pismu otrkila svoje nove projekte, a to je rad na novom filmu! Pismo je podijeljeno u četiri dijela...

1) Sticky & Sweet 2 - Promijenit ću neke stvari na showu, jedna ili dvije pjesme će biti ubačene! Live Nation i moj menadžer Guy Oseary su u krajnjem dogovoru o održavanju posljednjeg velikog koncerta na nekom potpuno neobičnom mjestu! Sigurna sam da će biti nezaboravno! Nemojte vjerovati glasinama što govore.

2) Scenarij za film Duchess Of Windsor - Jako sam uzbuđena zbog ovoga! Alek Keshishian i ja smo upravo završili prvu skicu, rad na ovome je još u tijeku i jako sam ponosna na to! Sviđa mi se to što je ljubavna priča i zbog čega je ljubavnik otet. Radit ću na scenariju u svibnju prije proba za turneju. Obožavam raditi s Alekom, 'Truth Or Dare' - u slučaju ako pojedini Iconeri nisu upoznati s tim.

3) U studiju sam s Paul Oakenfoldom i Frank E, snimamo nove pjesme za album najvećih hitova koji izlazi ovog proljeća. DVD 'Sticky & Sweet' izlazi na kraju ove godine.

4) Doživljela sam uzbudljivo putovanje u Malawiji, oduševljena sam koliko se poboljšala briga za tamošnju siročad. Ponosna sam jako na rad humanitarne zaklade Raising Malawi i jako sam sretna izgradnji škole za djevojčice.

*Kompilacija s najvećim hitovima izlazi u rujnu ove godine, a ne za proljeće prema njenim riječima

02.05.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #