Klupski zvuk + old school = nove pjesme

Paul Oakenfold, popularni producent i DJ je ovog tjedna producirao nove pjesme s Madonnom za njezin nadolazeći album najvećih hitova. Madonnin službeni fan klub Icon je uspio postaviti mu nekoliko pitanja, a danas su objavili prva dva.

Icon: Kako si odabran za producenta Madonninih novih pjesama?
Paul Oakenfold: Dobio sam poziv od njenog menadžera, upitao me da li sam zainteresiran raditi s Madonnom u studiju.

Icon: Možeš li nam otkriti kako zvuče nove pjesme?
Paul Oakenfold: "Namjeravao sam stvoriti klupski zvuk s primjesama klasičnog starijeg zvuka. Mislim da smo ostvarili taj zvuk i mislim da će obožavatelji biti zadovoljni s ovim pjesmama."

Drugi producent novih pjesama je DJ Frank E, mladi američki DJ koji je čarobnjak u kreiranju remixa s hip hop, rap i rnb zvukom. Madonna je s njim radila na pjesmama u četvrtak, jučer u studiju. DJ Frank E je opisao svoj prvi dan suradnje s Madonnom na svom Twitter profilu: "Odličan dan u studiju, sutra ponovo radimo. Ovo je moj život!"

01.05.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #