Madonna: Moja djeca idu gdje ja idem!

Madonnin menadžer je sinoć uspio dovesti Madonnu na svoj Twitter profil da popriča s obožavateljima. Jedan paparazzo joj je poslao poruku govoreći da li zaista mrzi paparazze u New Yorku, na što mu je Madonna odgovorila: "Ne mrzim nikoga, konji ne vole iznenađenja. Jako su osjetljive životinje." Također se zahvalila fanovima na podršci u posvajanju djevojčice Mercy: "Hvala vam na podršci, držite mi palčeve, nadam se da će sve proći dobro."

Britanski mediji su nedavno stvorili trač kako će Madonna svom bivšem suprugu prepustiti brigu o njihovoj djeci na tri mjeseca zbog njene turneje 'Sticky & Sweet'. Madonna je u sinošnjem razgovoru s Perez Hiltonom na Twitteru opovrgnula te glasine: "Kakav je ovo trač o meni da ostavljam svoju djecu dok sam na ljetnoj turneji? Oni idu gdje ja idem. Uvijek prvo provijeri informacije kod kraljice!"

Na pitanje jednog obožavatelja koju glazbu sluša ovih dana, Madonna je odgovorila: "Elektronsku glazbu, electro house..." Moguće je da će i tako zvučati nove pjesme za kompilacijski album, jer Madonna uvijek snimi pjesme po onome što trenutno sluša, kao za posljednji album. Na kraju je Guy napisao da je sutra posljednji dan za snimanje novih pjesama u studiju.

01.05.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #