Testino o suradnji s Madonnom

Poznati fotograf Mario Testino je otkrio za Telegraph kako je morao Madonnu na fizički način smjestiti na određenu poziciju za snimanje photoshoota za album 'Ray Of Light'. Testino ju je čak odgurnuo da je natjera da nastavi pozirati za fotografije. "Kasno u jutro, oko 2:00 h, Madonna mi je rekla kako je umorna te da smo završili. Tada nisam dobio slike kakve sam htio, ali se ona nije složila sa mnom. Odgovorila mi je kako ja radim za nju, te da je kraj kada ona kaže. Nije ju interesiralo što govorim, tako da sam počeo da je odgurujem nogom kako bi se vratila na mjesto gdje sam trebao snimiti slike, a ona bi u čudu upitala šta to radim." - rekao je Testino.

Također je otkrio kako je jednom prilikom htio fotografirati Madonnu bez šminke, bez dotjerivanja slike. Madonni se svidjela ta ideja, ali nakon što joj je pokazao slike, odgovorila je: "Oh bože, ne želim da me ljudi vide ovakvu!" Nakon retuširanja, Madonna je bila zadovoljna.

27.02.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #