'Guy Ritchie je homofob, koji me pokušao pregaziti'

U nedjelju ste mogli pogledati u emisiji Red Carpet na Novoj TV drugi dio intervjua s Madonninim bratom Christopherom Cicconeom.

Dnevnik Hr: Nastavak intervjua Ivane Nanut s Christopherom Cicconeom, brat najveće svjetske pop zvijezde, donosi nove šokantne podatke o Madonni. 'Moja sestra je egoistična, želi stalno biti u centru pažnje i pritom ne misli na osjećaje ljudi koji je okružuju', nastavio je Christopher svoju besjedu o slavnoj sestri. Usput nam je ispričao sve o svojim provodima s Naomi, Johnnyjem Deppom i Kate Moss, a saznali smo i kako je uspio napraviti poplavu u hotelskoj sobi Demi Moore. S posljednjim Madonninim suprugom nije imao pretjerano prijateljske odnose. 'Guy Ritchie je homofob. On se boji homoseksualaca. Jednom je na ulaznoj porti njihove kuće autom krenuo na mene, misleži da ću se ja izmaknuo. Skoro me je pregazio', prisjeća se Madonnin brat.

Pogledajte cijeli drugi dio intervjua: https://dnevnik.hr/showbizz/red-carpet/madonna

25.02.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #