Beč Zagrebu oteo Madonnu

Večernji List: Unatoč internim potvrdama Madonnina menadžmenta koje su proteklih mjeseci stizale na adresu agencije Lupa promotions, a i pjevačičinu potvrdnu kimanju glavom na crvenom tepihu u Cannesu, kraljica popa ipak neće nastupiti u Zagrebu 23. rujna. Zagreb i Beograd otpali su iz priče jer su Budva i jedan grad u blizini ponudili ukupno četiri milijuna dolara više nego Zagreb i Beograd (svaki je grad nudio po pet milijuna dolara) izjavio je na jučerašnjem brifingu Vladimir Ivanković uime organizatora koncerta, agencije Lupa promotions.

No, Večernji list iz pouzdanih izvora doznaje kako je zagrebački termin oteo Beč. Ivanković je novinarima izložio kronologiju ozbiljnih pregovora s Madonninim menadžmentom i njezinom koncertnom agencijom i izdavačem Live Nation u protekla tri i pol mjeseca. Službena najava zagrebačkoga koncerta bilboard-plakatima, radijskim i televizijskim reklamama bila je planirana za 4. lipnja. No, u zadnji tren Madonnin menadžment e-poštom se ispričao Ivankoviću i obavijestio ga kako kraljica popa ipak neće doći u Zagreb jer je dobila unosniju ponudu. (žvu)

Muzika Hr: Madonna ne dolazi! Kada je 8. svibnja na stranicama Live Nationa slučajno objavljeno da će Madonna 23. rujna održati koncert u Zagrebu, krenula je dugo neviđena lavina špekulacija o prvom pojavljivanju kraljice popa u ovim krajevima. Danas je, barem što se Zagreba i Hrvatske tiče, priča završena.

Madonna na kraju ne dolazi u Zagreb, razlog su naravno novci, a umjesto kod nas nastupit će istog datuma u jednom drugom europskom gradu u blizini. Taj grad nije Beograd, koji je isto izgubio koncert zbog love, a 'sretni' dobitnik je Budva. A radi se o iznosi od 7 milijuna dolara po gradu tj. 2 milijuna više od ponuda Zagreba i Beograda. Do prošlog tjedna Lupa je dobila nekoliko potvrda zagrebačkog koncerta od strane Live Nationa i Madonninog agenta, dogovoren je kapacitet i sektori na Maksimirskom stadionu, ulaznice, njih 60.000, su trebale iznositi od 319 do 419 kuna (najniže na cijeloj turneji), napravljeni su promotivni oglasi, a službena najava koncerta trebala se dogoditi u srijedu 4. lipnja (novinari su već dobili pozive na pressicu)... To bi bio rezime današnje press konferencije održane u prostorijama Lupa Promotiona, nesuđenog organizatora zagrebačkog i beogradskog koncerta Madonne.

Madona ipak ne dolazi u Beograd

Blic: Iako je do pre nekoliko dana bilo skoro izvesno da će Madona 25. septembra nastupiti na Ušću, kraljica popa ipak neće pevati u Beogradu! Po rečima Bojana Boškovića, generalnog menadžera „State of Exit“, koji je trebalo da organizuje gostovanje najkontroverznije svetske pevačice, nakon dugih pregovora, dogovor o održavanju koncerta je bio veoma blizu, međutim, Madonin menadžment je odlučio da popularna pevačica ipak ne nastupi u Srbiji. Po nezvaničnim informacijama, umesto u Beogradu, Madona će možda održati koncert u Budvi, a kako se priča, prevagnula je bogatija ponuda Budvana...

- Pregovori sa Madoninim menadžmentom su trajali dugo i bili smo veoma blizu dogovora. Ispunili smo sve produkcione zahteve, sve što se tražilo od nas, međutim, finalna odluka njenog menadžmenta je da Madona, nažalost, neće pevati u Beogradu. Zaista ne znam razloge zbog kojih je pevačica odustala od nastupa u Srbiji, i ne želim da se bavim bilo kakvim spekulacijama - izjavio je za „Blic“ Bojan Bošković, generalni menadžer „State of Exit“.

Cijeli članak pogledajte na http://www.blic.co.yu/zabava.php?id=44613.

Zagreb ponudio pet milijuna dolara, Madonna umrla od smijeha i produžila

Index Hr: IAKO se smatra jednom od najbogatijih žena na svijetu, Madonna je i dalje profesionalna i "brza na potezu" kad je u pitanju novac - službeno je priopćeno kako joj je Zagreb, odnosno organizator koncerta Lupa Promotions ponudio pet milijuna dolara, ali ju je kraljica popa odbila, i to zbog dodatna četiri milijuna koja su, prema neslužbenim informacijama, ponudili Budva i Beč. Večernji list piše kako se Madonna u zadnji tren odlučila za koncert u Beču, što nije potvrđeno na službenim stranicama, ali jedno je sigurno - ništa od rujanskog koncerta Madonne na Dinamovom stadionu.

Vladimir Ivanković iz Lupa Promotionsa, organizacijske tvrtke koja je pregovarala s Madonninim menadžmentom, obavijestio je javnost kako su doista pregovarali, pa čak i isplanirali medijsku kampanju, ali je iz Madonninog tabora u zadnji tren, i to putem e-maila, priopćeno kako je pjevačica dobila bolju ponudu. Zagreb i Beograd Madonni su ponudili po pet milijuna dolara, a dva su grada, navodno Beč i Budva, ponudili devet milijuna. Opet neslužbeno, Madonna je odabrala Beč, na veliku žalost Budve koja interes za najpopularniju pjevačicu na svijetu ambiciozno, ali neuspješno pokazuje već godinama.

Službena Madonnina kampanja u Hrvatskoj je trebala krenuti 4. lipnja, ali pjevačici i njezinom menadžmentu Balkan očito nije napet - za Budvu i Beograd vežu je posebne priče, a Srbima je nekoliko puta obećala posjet. Ipak, groznica za turnejom koju očito želi vidjeti cijeli svijet ne jenjava - rasprodani su gotovo svi koncerti čije su ulaznice puštene u prodaju, i to prije nego je pjevačica objavila ijedan detalj s predstojeće turneje "Sweet & Sticky Tour". Kod Madonne sve ide na povjerenje, pa čak i kad je riječ o stotinama tisuća ljudi puta dvjestotinjak dolara koliko je prosječna cijena ulaznice.

Nastavak 'Truth Or Dare'?

Prema britanskim medijima, Madonna će ponovo surađivati s režiserom Alexom Keshishianom na nastavku njenog dokumentarca Truth Or Dare! Alex Keshishian, režiser spomenutog kontroverznog filma, bi trebao snimati Madonnin život tri tjedna u Londonu, te isječke s turneje 'Sticky & Sweet'. "Izgledat će kao 'Truth Or Dare' ali na današnji način. Madonna sada vodi potpuno drukčiji život i Alex misli da je pravo vrijeme snimiti nastavak dokumentarca o njenom životu i karijeri." - izvor je izjavio.

Mogući omt singla 'Give It 2 Me'

Photobucket

Zlatna ploča za 'Hard Candy'

Madonnin novi album 'Hard Candy' je u SAD-u certificiran zlatnom pločom, ujedno je postao Madonnin 18. zlatni album.

Heatherette za 'Sticky & Sweet'

Njujorški dizajnerski duo Heatherette će dizajnirati kostime za Madonninu turneju 'Sticky And Sweet'! Traver Rains i Richie Rich su više nego oduševljeni što mogu surađivati s kraljicom popa koja je njihova inspiracija. Duo Heatherette se neće oslanjati na prijašnje Madonnine kostime, za nju će pripremiti potpuno nove stvari.

"Madonnina glasnogovornica nas je kontaktirala i rekla da se Madonna želi dogovoriti s nama oko skica, ideja i raznih inspiracija za kostime ove turneje. Sigurno će nam ideje dolaziti slušajući njezin novi album. Već je isfurala stil s cowboy šeširom, tako da ćemo smisliti nešto novo." - izjavio je Richie Rich. Kreacije s potpisom Heatherette nose poznate zvijezde kao Gwen Stefani, Pamela Anderson, Mya, Kelis, Pink i Paris Hilton.

07.06.2008. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #