veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Za svoju priču tražim:
1 Slytherina
2 Ravenclawa
3 Hufflepuffa
pa tko želi neka mi u komentaru ostavi podatke:
1. englesko ime i prezimecool
2. u kojem domu želite bitizaliven
3. želite li mi biti prijatelj/icakiss
4. nešto o sebiwink
5. imate li ljubimca
6. tko vam se sviđa (možete dodati kasnije)cerek
To je za sad to!!!!mah

LIKOVI U MOJOJ PRIČI:
Image Hosted by ImageShack.us
GRYFFINDOR:

Image Hosted by ImageShack.us
Arwen Evelyn Rose (ja)
Rođena sam 18.11. u znaku škorpiona pa sam zato tvrdoglava i kadkad uživam u svađi, ali frendovi/ce su mi jako važni i sve bih dala za njih. Inače sam zabavna i ugodna osoba (bar tako kažu), ali ponekad možda pre znatiželjna pa često upadam u nevolje. Animagus sam te se pretvaram u jednoroga(što je vrlo rijetko), a to mi je i patronus. Imam crnog psa Sjenu kojeg obožavam. Visoka sam, imam tamno smeđu dužu kosu i smeđe-maslinasto zelene oči. Volim plivati i družiti se. Gryffindorka sam i drago mi je zbog toga. Sviđa mi se Harry, koji mi je ujedno i najbolji prijatelj baš kao i Ron. Naj frendice su mi Fanny i Yocelin. Na istoj sam godini s njima.

Image Hosted by ImageShack.us
Fanny Nemeth Richter
Voli skolu, i nema problema s ucenjem. Ima dugu tamno smedju kosu i smedje oci. Rodom je iz Budimpeste. Ona je inace animagus. Može se pretvoriti u snježnog leoparda, a patronus joj je isto leopard. Ima bijelu sovu i crnu macku...Gryffindorka je na istoj godini samnom. Super smo frendice. Voli zabavu, nekad je depresivna, igra metloboj kao vratar.

Image Hosted by ImageShack.us
Dora Malfoy
Nekim čudnim slučajem klobuk ju je strpao u Gryiffindor. Malfloyeva je sestrična ali ga mrzi iz dna duše. Njihove obitelji su posvađane. Druži se sa mnom, Harryjem, Ronom, ali i Hermionom. Voli se družiti i zabavljati, ali je i jako dobra učenica. Naj predmet joj je preobrazba. Animagus je i pretvara se u feniksa. Igra metloboj kao lovica.

Image Hosted by ImageShack.us
Harry Potter
On je siroče je koje živi sa svojim okrutnim rođacima, Dursleyjevima. Oni su ga u početku držali u potpunom neznanju što se tiče njegovog čarobnjačkog naslijeđa - Dursleyjevi preziru njegovu "neprirodnost". Međutim, kako se približavao njegov jedanaesti rođendan, Harry je postajao sve više svjestan svoje posebnosti, a na svoj je jedanaesti rođendan imao prvi susret s čarobnjačkim svijetom kad je obaviješten da je zapravo čarobnjak i da je pozvan u Školu vještičarenja i čarobnjaštva Hogwarts.

Image Hosted by ImageShack.us
Ron Weasly
Ron je sesto dijete obitelji Weasly i kao sve clanove te obitelji (osim Percya) krasi ga crvena kosa, pjegavo lice. Ronova obitelj nije bila imucna i nisu svakom dijetetu mogli priustiti nove, skupe stvari stoga je Ron sve nasljedivao od starije brace. Ron odmalena zivi u Jazbini, malenoj kucici u kojoj borave svi Weaslyji (osim Percyja).

Image Hosted by ImageShack.us
Hermiona Granger
Hermiona je porijeklom bezjakinja. Njezini su roditelji zubari.U početku ni Harryju ni Ronu nije bila simpatična jer je svima zapovijedala i puno pametovala.Hermiona je najpametnija učenica na godini i uvijek ima spreman odgovor na profesorovo pitanje (i zato joj svi govore da je sveznalica). Kad se uhvati nekog plana, ne odustaje lako, čak i ako pri tome krši školska pravila (čemu se inače strogo protivi).

Image Hosted by ImageShack.us
Yocelin Annabele Rose
Ona je potomak Ruske kraljevske obitelji(princeza). Gryffindor, iako je klobuk ozbiljno razmatrao da je stavi u Slytherin. Druži se sa Ronom,Hermionom i sa...hm...Harryem. I moja je super frendica. Voli Obranu i Preobrazbu, a mrzi Proricanje i Čarolije. Ima zmiju Naimu. Roditelje joj je ubio Voldemort. Odlična je učenica. Ima smisla za humor,i zna se braniti,ali opet djeluje nježno. Dosta dobro svira i zna sve o bezjacima. Patronus joj je kao i meni u obliku jednoroga (čudno, kao i moj).

Image Hosted by ImageShack.us
Amy Slytherin
Slytherin joj je prapraujak, ali ga mrzi iz dna duše, kao i ostale Slytherine. Roditelje joj je ubio Voldemort, bili su moćni čarobnjaci. Živi kod bake i djeda, koje voli... Ma neopisivo jako! Čistokrvna, vrlo dobra učenica. U metlobojskoj ekipi, tragač. Na mojoj godini. Duuuuuga, taaaaaamno crna kosa, crne oči. Uvijek je u crnom i to joj je omiljena boja. Animagus je (preslatka vučica). Ljubimac joj je vjeverica, koja je animagus, i pretvara se u sovu. Dobila ju je za 5. rođendan i ne odvaja se od nje.
Ponekad se družimo, samo što previše zanovijeta. :-)

Michael Gotthal
Gryffindor. Ima dugu smeđu kosu i plave oči. Omiljeni predmeti su mu Čarolije i Skrb za magična stvorenja Ima mačku Fluffy koja je jako slatka. Sviđa mu se Hermiona. Kao prijatelj je ok.

Image Hosted by ImageShack.us
SLYTHERIN:

Image Hosted by ImageShack.us
Emma Slytherin
Ima smeđu kosu i plave oči. Mnogi ju smatraju šutljivom, ali to nije istina. Igra metloboj na mjestu tragača. Animagus je i pretvara se u snježno bijelu sovu. Roditelji su joj smrtonoše zatvoreni u Azkabanu.

Image Hosted by ImageShack.us
Melody Chloe Ashley Jones
Slytherin. Trenutno ima plavu kosu i zelene oći. Animagus je i pretvara se u crnu panteru, što joj je i patronus. Najbolji prijatelji su joj Draco, Emma, Lu. Obožava kršiti pravila i mučiti druge ljude. Odrasla je u sirotištu i tek sam sad upoznala svoju obitelj. Mama Nicole i tata Rupert su smrtonoše, a ima starijeg brata Andrewa, sestru Norah i još jednog brata, blizanca Dennya (koji je od nje stariji 7 min). Najbolji predmeti su joj Obrana od mračnih sila i Čarobni napitci. Sviđa joj se Draco Malfoy- njen najbolji prijatelj. Na živce mjoj idu ljudi kao što su Potter, Weslay, Pansy P., Grangerica....Ja sam joj neprijateljica također.

Image Hosted by ImageShack.us
Draco Malfoy
Draco je visok blijedog, ušiljenog lica, svijetle kose i hladnih sivih očiju. Harry ga opisuje kao razmaženu, arogantnu i sebičnu osobu. Često zadirkuje Rona Weasleyja zbog siromaštva njegove porodice, a Hermionu Granger ne može podnijeti zbog njezinog bezjačkog porijekla te ju često naziva "mutnjakušom". Naj frendice Melody i Lu.

Image Hosted by ImageShack.us
Luisiana Cornelia Ritchie
Ima brata blizanca koji je rođen 12 minuta prije nje, tj. 26.11. u 23 i 57 (ona je rođena u ponoć i 9 min.). Plavokosa i plavooka vještica. Na trbuhu, u blizini pupka ima malenu mrlju koja sliči na zub- očnjak. Zapravo izgleda jako slatko. Imala je jednostavan život, dok jednog dana nije dobila čudno pismo. Pismo iz Hogwartsa. Tada joj se život uvelike promijenio. Jaaaaaaako je zla i nekad me gnjavi. Naj frendice su joj Melody i još neke zleeeeee. Nas dvije se ne podnosimo.

Image Hosted by ImageShack.us
Antonio Bastiene Ritchie
Luin brat blizanac. Najčešće ga zovu Toni. Tamno plave kose i plavook i jaaako zgodan. Ona ga obožava. Nisu kao druga braća i sestre. Oni si pomažu u svemu, on joj govori sve, tako i ona njemu. On zna sve njene tajne, a i ona njegove. Također je Slytherin, ali je puno bolji od sestre i drugih. Ja mu se sviđam.

Image Hosted by ImageShack.us
Denny Jones
Melodyn brat blizanac. Nisu slični kao ostali blizanci. Voli igrati neki bezjački sport, košarku. Ima plave oči, kao i Melody. Animagus je i pretvara se u jaguara. Sanja budućnost. Kad npr. nešto sanja to se uglavnom desi. Patronus mu je oblačasti leopard (možda niste nikad čuli za to, ali stvarno postoji). Stariji je od Melody 7 minuta i zao je kao i ona.

Image Hosted by ImageShack.us
RAVENCLAW:

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Delacour
I s njom se nekad družim. Ona je sestrična Fleur Delacour, smrtonoše su joj ubile roditelje(nikad nisam saznala tko). Voli učiti, ide na sve predmete osim proricanja. Naj profa mi je McGonagalll, a najgori Snape.
Najbolji predmeti su joj preobrazba i čarolije a najgori napitci i proricanje. Animagus je, pretvara se u psa, a patronus joj je isto pas. Voli učiti i ima psa Šapicu. Sa Seamusom je.

Anthony Sullivan
Ravencalw. Zabavan je, voli se družiti, sport ga ne privlači baš previše..........Ima smeđu kosu, smaragdno zelene oči, prilično je zgodan. Još nema ljubimca, ali možda ga uskoro dobije.

Image Hosted by ImageShack.us
HUFFLEPUFF:

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

HP big fan*
Harry Potter girl fan(Irma&Dora)*
Melody Jones*
Fanny*
potterovka*
Emma-slytherin*
Dora Malfoy

E, pa ovo sam ja:


Which HP Kid Are You?

A iz drugog pokušaja:

Which HP Kid Are You?

MMysterious
AAstonishing
DDelicate
AAwkward
MMischievous
MMisunderstood

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Create a Lava Lamp



Cursors

četvrtak, 08.02.2007.

Ordinary day

E pa ovo je bio običan ali zanimljiv dan. Naime moja best frandica Sara je trebala ići na natjecanje iz Lidrana, a profa je bijesnila (ništa novo) jer još nije stigla uvježbati monologpuknucu. Trebao je to biti monolog o današnjim, hm, nama-mladima i našim stilovima oblačenja (ili tako nešto). I spomenuta profa je taj monolog trebala uvježbati sa Sarom, ali je trebala održati i nastavu (točnije blok sat). Tada je nama pala ideja na pamet. Samo smo zatreptale okicama i profa se raspekmezila, nad našim zahtjevom da nas pusti u knjižnicu da same to uvježbamo (ja bih bila žiri). I tako smo se mi dobra djeca zaključala u knjižnicu (da nebi bilo neočekivanih posjetitelja) i krenule ''vježbati''. Sara je fakat bila super a kad nam je dosadio monolog (nakon 7 minuta) odlučile smo upaliti knjižničarkin komp da odemo na Internet naravno. Dobro da nije imala šifru ali nije bilo dobro da nije imala Internet!!!!! I tako propade naš plan. Onda smo našle drugu zabavu. Pisanje kredama---------------------------i to jedna po drugoj! Ubrzo kad smo postale bijele, shvatile smo da bi bilo dosta i da to trebamo nekako oprati. Pogled nam je pao na............(bubnjeve molim)............bocu vode!!!! Bila je to borba za smrt i(li) život. Ja definitivno nisam htjela završiti kao otopina krade i vode, a bome ni Sara. Nažalost, nakon guranja i čupanja bile smo prilično mokre. Ali šta se može. Sljedećih 20ak minuta (koliko je bilo do zvona) smo provele u prikrivanju ''tragova'' u knjižnici i uređivanju sebe. Samo mogu reć da nitko ništa nije skužio.cool
Uvijek vaša Madamm.

- 15:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.