~Madame Butterfly~
Six billion souls in the world, and sometimes, all you need is one.
Sretan Uskrs!
22.04.2011.
Evo dragi moji sve vam najbolje želim povodom nadolazećih blagdana. Da se lijepo zabavite u sklopu obitelji i da se dobro napapate :) Danas ću se praviti da sam zdrava pa odo malo sa obitelji u obilazak. Ubiše me ova 4 zida.


P.S. Sretan vam i Dan planeta Zemlje :)
Ljubim!!
| 11:08 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



Ajme meni nije mi dobroooo
18.04.2011.
Grlo me ubija, ja neznam dal me ikad toliko boljelo -.- užaaas!! Danas sam bila na faksu od 10h do 20h naveče ja neznam kak sam ja izdržala do doma. Toliko mi je bilo loše da me tjeralo rigati od grlobolje. Promukla cijeli dan, teško gutati,fuj. Grgljala sam slanu vodu,cuclala neki bonbon za bolove, grgljala kadulju/pila. Trenutno cuclam neki ljuti bonbon. Još mi se i kašlje pa me još više i boli. Sutra imam i seminar i prezentaciju neznam kak ću pričati -.-
Trebali smo imati kolokvij sutra al su odgodili, No stiže bombardiranje nakon Uskrsa i to već u utorak -.-'
Još dva dana faksa. Jedva čekam malu pauzu u sklopu obitelji i druškanje s mladjim članovima :) Nadam se da će proći do petka, moram fiš jest, subota janjetina,a o nedjelji da vam i ne govorim što sve bi jela :))
Imali smo zanimljivo predavanje, došla je jedna djevojka, mlada je nekako 25 do 30 god. Iz Amerike je, točnije Mississipija. Divna je tako slatka. Pričala nam je gdje sve živjela, cijeli taj predio od Texasa, Cansas, Luisiana kak se piše. Taj južni dio. Pričala je o običajima, hrani, praznicima, o robovima, sve sve. Čak je pričala tim naglaskom malo. Heeeeeeeeey y'all!! Pa o svojoj obitelji, glazbi. Jedno prekrasnih sat vremena. Sad je trenutno živi u Hrvatskoj. I nezna Hrv. samo engl šilji.
Mortus sam, nmgu više ni sjediti odo spavati, ujutro rano na faks -.-

never let your thoughts control you. Pictures, Images and Photos


P.S. htjedoh vam javiti da nisam ujutro išla na faks, u 7h sam ošla kod doktora imam streptokoknu anginu. Jaka bol u grlu. Sinoć nisam ni oka sklopila. Imala sam temperaturu sinoć i jutros. Dobila sam sirup, javljam da mi je bolje.
Ljubim!
| 22:20 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |



Addicted to love
11.04.2011.
U subotu sam spremila stan, od glave do pete ;) imam psa, šta vrijedi sutra su dlake opet tu -.- no dobro.
Kupila sam kretenu jučer novčanik. Ima naviku sve dokumente staviti u vozačku, pa u džep -.- Sad je sve na svom mjestu. Ne trpam nos u njegov novčanik, ni ne tražim novce. Ali uvijek mi da neš sa strane da imam. Kupuje mi antibebi pilule. Nije dovoljno sa 400kn mjesečno stipendije pa on mal pomaže,puno :)
Bože na pilulama sam od 17 godine, iako nisam imala nikakve odnose, do 19e, kreten mi je prvi. To pretpostavljam da niste znali ili? Sjetim se one pjesme Youre my first my last my everything. Počela sam piti zbog težine. Da se udebljam malo. Imala sam 48 kg sa 168cm, sad sam 169 valj sam i onda tak bila, nezz il manja,valjda sam ostala ista. Sada imam 55kg :) Za mene taman.
U subotu naveče smo išli kod kumova igrali cugopol, svi su se ponapijali, kreten ošo spavat, čekao se on da nas vozi kuć, u pol 5 smo došli doma. Kreten je napravio krevet dok sam ja u kupatilo. Samo smo zalegli. Trijezna sam bila, popila dvije čaše piva. I super mi bilo. Zabavno je gledati izbezumljene face od alkohola. Jedan žut, nemože biti žući od alkohola, jedan u weceu riga, drugi lupa na vrata i on bio rigao. Treći u krevetu spava, drugi pored njega već na veliko hrče. Fun fun fun :D

a source of happiness Pictures, Images and Photos

The lights are on, but you're not home
Your mind is not your own
Your heart sweats, your body shakes
Another kiss is what it takes

You can't sleep, you can't eat
There's no doubt, you're in deep
Your throat is tight, you can't breathe
Another kiss is all you need

you like to think that you're immune to the stuff,
It's closer to the truth to say you can't get enough,
You know you're gonna have to face it, you're addicted to love

You see the signs, but you can't read
You're running at a different speed
Your heart beats in double time
Another kiss and you'll be mine,

A one-track mind, you can't be saved
Oblivion is all you crave
If there's some left for you
You don't mind if you do


Ljubim!



| 19:12 | Komentari (21) | On/Off | Print | # |



06.04.2011.
I tako ja došla doma sa faksa, a ono spremljen krevet. Svee na svom mjestu. Uredno složene patike, papuče. Beba spava. Suđe oprano. Divno!
Vjerovatno to samo moj dečko radi. Moguće zato što je Djevica po horoskopu. Nisam nikada obraćala pozornost na ponašanje individua vezano za horoskopske znakove. Ali ako proučite dovoljno Djevicu, znati ćete da Djevica uredno slaže svoju robu, voli kada je sve na svome mjestu, ako vidi nered počistiti će. Neće kukati i cviliti nad nezavršenim ručkom, napravit će si sam nešto. Neće srati što je prljavo posuđe u sudoperu, zasukati će rukave i oprati (čak i obrisati mrlje od vode). Kada dodje s posla i skine robu sa sebe, neće ju baciti neuredno, nego će sve to lijepo složiti na mjesto. Kao i kad se probudi neće baciti pidjamu gdje joj nije mjesto,lijepo će ju složiti. Ako ste prebrzo zaključili i izvukli iz konteksta da je picajlza,nije. Jednostavno je takav. Divan! :)
Kada se vraća s posla, obvezno navrati do neke trgovine meni flips jer zna da ja to volim. Ne udje u stan ko budala. Stavi patike gdje im je mjesto. Odloži stvari gdje im je mjesto. I poljubi madame jer zna da je njegovim usnama mjesto na mojima :)
Dok ja kad dodjem kući, bacim patike i sjednem za laptop :) Kad se probudim ostavim krevet da se zrači, kao da se baš mora zračiti. Spremiti ću ga kad se vratim s faksa, o bože. Ja bacim svoje stvari na krevet ne slažem ih. Ostavm sudje za bolje sutra, kome se da naveče prati. Usisati ću kad se bude prašina skupljala kao u starim old west filmovima kad se bala sjena vrti po ulici :)
Ali smeta mi kad netko stavi mokru čašu na divan drveni stol, dižu mi se dlake. Ne volim kad se ostavi pipa mokra nakon tuširanja. Ili dlake u umivaoniku. Mrzim kada neće otići papir u weceu.
Toliko toga, toliko nebitni stvari nas čini različitim osobama, ali toliko smo slični na puno načina da je divno.

sometimes Pictures, Images and Photos

Ponovila sam se jutros u DM-u. Nova boja za kosu, tri laka za nokte i Garnierovo labello, Toliko jeftinije od The Labello. Sretna!

Ljubim!


| 13:30 | Komentari (17) | On/Off | Print | # |



Heavy in your arms
02.04.2011.
Čitalo sam malo o tim migrenama. Uvijek sam imala glavobolje, i po tjedan dana duge, jednom sam završila na hitnoj. Ali do prije par godina nisam imala baš prave migrene. Kaže internet da imam migrenu s aurom. Aura se može očitovati kao smetnja vida, mrlja u vidnom polju koja se povećava; zamućen vid, ili čak i potpuna sljepoća na jednom oku, no mogu se javiti i svjetleće točkice, zvjezdice ili cik-cak crte. Mogu se javiti i drugi neurološki simptomi, npr. utrnulost i slabost u ruci i nozi, te utrnulost u jednoj strani lica, smetnje govora, promjene raspoloženja, vrtoglavice, nelagoda u prsima. Aura obično traje oko pola sata, ne duže od sat vremena, i nakon nje se javlja glavobolja, mučnina i osjetljivost na svjetlo i/ili zvuk. Katkad se glavobolja javi tek nakon nekog vremena, a koji put se uopće ne javi, već napadaj završava aurom. Glavobolja nakon aure, ukoliko se javi, traje obično od 8 do 24 sata, najčešće je jednostrana ali može se proširiti i obostrano, s time da je jača na onoj strani na kojoj je počela. Bolesnici osjećaju opću slabost, blijedi su, razdražljivi, najčešće sa izraženim kolobarima tj. podočnjacima oko očiju i podbuhla lica.
Nije baš veselo, ali to ja imam. Pojavi se iznenada, nemogu nikada razlučiti zašto. I te sjene uvijek mi mute vid. Ili ujutro dok pijem kavu prije faksa, ili dok idem s faksa, ili dok sam na faksa, ili doma eto bezveze, ili se probudim s glavoboljom. Eo trajalo mi je tri dana. Kupila sam ibunoprofen kaže za migrene, popila sam sinoć. Osjećam se super. Još patim od manjka željeza otkad znam za sebe. Nemarna sam znam, trebam jesti što više crvenog voća. Kad je sve crveno voće sezonsko voće. Nemojte mi ni spominjati lubenicu, ne volim ju nikako. Ali veselim se trešnjama i višnjama i kupinama. Baš je pina colada spomenula kupinovo vino, moje najdraže. I najviše te i udari o glavu. Nakon jedne čaše kao jedna doza tbl nekih jakih . Kao što kažem opet je sezonsko. Imam te sreće pa roditeljini poznanici nas opskrbljuju kupinama i vinom. Teško je stalno paziti sta smiješ jesti šta ne. Zato sam navikla biti loše raspoložena većinu vremena. Najčešće pred mengu ili tokom, kad mi se manjak željeza smanji na nulu :) A što je najgore, imam tbl imam kapsule imam šumeće tablete. Eo kako ovo pišem, upada mi oko kutija šumećih tbl. Morala sam se ustati i napraviti si. Ne sjetim se nikada.

Moram promjeniti, pročitala sam maloprije Jedan dan. Razočarala sam se na kraju. Jebiga. Sad čitam od Susan Elizabeth Phillips Evin grijeh. U medjuvremenu sam pročitala i Posvetu od Emma McLaughlin i Nicola Kraus, imaju isto divnu knjigu Dadiljini dnevnici. To nije moja posudila sam iz knjižnice. Stvarno moram nadopuniti popis. Kupujem mjesečno barem 4 knjige. Nema više ni mjesta na policama. Manijak za knjige. Jučer kupila tri u tisku. Eo budem popunila popis, eo sada :)



I was a heavy heart to carry
My beloved was weighed down
My arms around his neck
My fingers laced to crown

I was a heavy heart to carry
My feet dragged across the ground
And he took me to the river
Where he slowly let me drown

My love has concrete feet
My love's an iron ball
Wrapped around your ankles
Over the waterfall




| 15:27 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.