Cifra kaže:

MA3CA

utorak, 24.08.2004.

ŽENA ZMAJ

Na početku večerašnje objave poslanice naciji s velikim oduševljenjem obznanjujem da još uvijek provodim poreznu evaziju a glede nekupovine i nekonzumacije alkoholnih pića.

A sad lagano možemo prijeći i na laganije teme. Naime jučer sam ostao zatečen reakcijom svoje krhke ženice u Ipercoopu na blagajni. Spoznaja da sam udan za ženu-zmaja uvelike je izmijenila moj život. Sada se osjećam tako zaštićeno, tako sigurno tako….

Elem, nastalo neko koškanje u redu za invalide i trudnice, jerbo moja žena «invalid» otišla preko reda do blagajnice i objasnila joj da ona baš i ne bi čekala u redu s ovolikom trbušinom. Ljubazna blagajnica rekla joj neka odmah dođe na red sa krcato stvarima, jer tome je ova blagajna i namijenjena. Na to se jedan iz omanje skupine zdravih mladića iz nekad nam bivše susjedne republike pobunio riječima: «pa nismo mi bre budale koji čekamo u redu», ali ga je moj zmaj presekao u mestu replikom «mladiću ako ste invalid pustiću vas preko reda, a ako niste izvolite stati u drugi red. Također nisam primjetila da ste noseći. No ako jeste….

E tu je postalo gusto. Pogledao sam čoveka u lice i uvideo da ima sveže dve masnice ispod oka i poveliki šav ispod jednog od njih. U jebo te, razbijač s Kalemegdana - gde baš ja da naletim na njega, pomislio sam stištući pesnicu i pripremajući se za moguću odbranu svoje teškokategorične supruge u blagoslivljenu stanju. Ajde mali ne trkeljaj nego lijepo stani u red i čekaj, osim ako ipak nisi trudan.

Začepi, pizda ti materina, začepi, dečko je pocrveneo izvan sebe. Pa ja ovo nisam doživeo i video ni u Beogradu ni u Sarajevu ni pizdimaterinoj, pravdao se uzjapureni mladić. Opustio sam svoje pesnice jer sam uvideo da žeda drži stvar pod kontrolom te sam samo značajno pogledao mladića i slegnuo ramenima u stilu «šta se može prijatelju to ti je žena zmaj, šta se može». Dečko se na tu moju kretnju odmah umirio i više nije rekao ni reči.

Spoznaja da sam udan za tako hrabru ženu promijenila mi je ,kao što rekoh, život. On je sad dobio sasvim novi smisao. Činjenica da se više ne moram za nju tući usrećila me neopisivo i podala mi jednu novu dimenziju sigurnosti u braku. Sada se osjećam tako zaštićeno, tako sigurno tako….

- 21:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #