Cifra kaže:

MA3CA

utorak, 08.06.2004.

ODLAZAK

Borna je nervozno uvlačio zadnji dim bijelog Marlbora, kad se iza čoška pojavila Lana. Čekao ju je već pola sata i lagano pizdio. Mrzio je kašnjenja, a Lana je redovito kasnila. Uvijek bi se izvlačila na starce, pa na obleku, pa na mlađu sestru. Zgazio je cigaretu i krenuo prema njoj. Izraz lica nije odavao oduševljenje. - Pa dobro, pizdatimaterina, koliko ja tebe trebam čekati tu ispred zgrade? Cijeli dan?
- Ma nisam mogla od stare, opet me gnjavila za fax.
- Ma daj… uvijek nešto sereš. Čovjek čeka, sve sam dogovorio za 7, a sad ćemo na kraju kasnit, upadaj u kola.
- - Kak izgleda?, zainteresirano upita Lana.
- - Nije loš, fino odjelce, Rolex, neka je faca, kirurg ili tako nešto, tu je na nekom simpoziju par dana.
- Za koliko?
- 300 Eura.
- Noć?
- Ne, 2-3 sata i onda letiš van, čovjek se mora naspavat, sutra drži neku prezentaciju.
- Super, onda još stignemo do Daxa, na rezervi sam.
- Odjebi, poslije se sama snalazi, moram do male.
- A jel ima nekih posebnih želja?
- Nemam pojma nije ništa spominjao, bilo mi nezgodno o tome s njim pričat.
- Aupičku materinu, nemoj da bude ko onaj kreten koji me mazao s medom i zalijevao sokom od malina. Nisam se mogla oprat 3 dana i kosa mi se još danas lijepi. I na kraju mu se nije digo.
- Jebiga, uzeli smo mu 200 eura. Posao je posao.
- Ma znam al gade mi se takvi perverznjaci. I još je bio čelav. Bljak.
- To ti je rizik posla, ja biram koliko mogu, al nisu uvijek svi manekeni.
- Onaj od prekjučer je bio skroz OK. Nježan, lijepo se ljubio….
- Ne zanimaju me detalji!
- Paziiiiii kamion, kooočiiii….

…………………………………………………………………..

- Gdje sam?
- Doktoreee, budi se!!!!!!!
- Smirite, se sve je u redu, u bolnici ste i imali ste prometnu nezgodu, bili ste u komi.
- A Borna, što je s Bornom? Joj moram stići na posao…
Liječnik je pogledao u pod i progutao slinu.

Borna ju je promatrao s plafona i pokušavao joj je reći da mu je dobro. Nije ga čula.

- 15:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #