Cifra kaže:

MA3CA

petak, 28.05.2004.

MUKE PO SHOPINGU (I DIO)




Podnaslov: MUŠKI POGLED NA ŽENSKO ŠOPIGIRANJE (ISKRENO DO BOLA)

Došao je i taj dan. Treba obnoviti garderobu za ljeto, najviše na klince pa je odluka odmah pala - Graz. Četvrtak je savršeni dan za šopingiranje po Grazu. Nema gužvi, ima robe, možeš birati do mile volje, prodavačice se čak i smješkaju. I tako krenemo mi za Austriju, a prije toga još se ja dvoumim dal da uzmem putovnice ili ćemo s osobnim, al ipak uzmama ja njih za svaki slučaj. Kao mislim si, sad kad kad prođemo Macelj drito smo u Europi i od tamo pa nadalje možemo do Litve ako nam se prohtje. Al nećeš majci, zašpuram se ja po onom slovenskom autoputu, gdje ti uzmu 10 kn za 2,5 km, s nekih 160 km/h, mislim si projuriću kroz one njihove kućice s vjetrenjačama kad ono kolona i samo jedan ulaz u Austriju. Iznad tog jednog jedinog ulaza u Europsku Uniju piše samo za EU, za ostale nema ništa slobodno. Stisnem ja po kočnici koliko sam mogao, nema ABS-a, auto se zanosi, kotači blokirali. I napokon stanem ja ispred nekog Turca u kombiju. Mislim si ja ako može Turac mogu i ja u EU. Prolazim ja kroz taj ulaz kad ono nema nikoga, samo na staklu piše "DON'T STOP". Dobro što sam znao nešto engleskog inače bih stao. Sav sretan nagazim ja na gas kad ni 100 m dalje opet kolona, al ova se ne miče. I tako stojimo mi 10 min u koloni, Austrijanci, uredno sa strane raskapaju nekog Bosanca (baš su mu rašarafili sjedala), valjda misle da nešto šverca. - Guten tag. Dobardan, odgovorim ja policajcu i predam mu putovnice. Oni ih poštambilja i vrati. Konačno smo ušli komentiram. Moram priznati da mi niš nije bilo jasno oko ovog režima prelaska granice.

Ali sva ljepota jučerašnjeg dana je kad smo stigli u Graz, Shoping Centar West, i dragi nam H&M. Bilo je 10,45h. Izvrsno, rano smo došli, računam ja, do 1h smo u Ikei, pa u tri možemo lagano doma. I tako žena uđe u H&M, a ja joj se odmah ispričam i krenem u raj tehnike i elekrtonike. Uz najdetaljnije provjere svih artikala, od PC-a, do autoradija i digitalnih kamera trebalo mi je ravno 30 min. Mislim si ja prerano je, dat ću joj još malo fore, pa krenem ja u obilazak oslalih dučana. Preletim ja to za sljedećih 15 minuta i dođem sav ozarena lica u H&M. Kad ono žena se pomakla ravno 2,5 metra od ulaza. Tom brzinim bi joj do izlaza trebalo sljedećih 6 sati, pa odlučim ja da malo ubrzam stvar i priključim joj se. E tu je bila greška......

Ali da sad ne duljim, jer će ovaj post ispasti jako dugačak i neće ga ljudi imat živaca čitat (osim možda ženske publike koja je sad sva na iglama jer čeka opis punude, eventualnih sniženja i cijene), nastavak čitajte danas navečer točno u 22h.

Kladim se da će ova dva posta biti najdosadnji koje ću ikada napisati!

- 14:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #