PACIENT NUMBER: 666

Naškrabano, 01.12.2005.

PATIENT'S SECOND DAY:

Zapisnik Dr. Luciana :

Razgovarao sam s pacijentom broj 666...
Pitao sam ga sto se desilo s njegovim roditeljima.
Jako se uznemirio kad sam spomenuo njegovu majku...

- Adriane? ...hello?
- Reci, duso?
- Imam pitanje za tebe.
- WOW! Koje iznenadjenje... Odgovor je ne. Ili odjebi. Budi kratak, to je najvaznije.
- Sto se desilo s tvojom majkom?
- Odjebi.
- Adriane, jesi li ti ubio svoju majku?
- Jesam, pa sta?
- A zasto?
- Isla mi na kurac... Your point?
- Pa ne mozes nekog ubiti samo zato sto te zivcira...
- Ne, ne, ne... Nije me zivcirala... Isla mi je na kurac.
- A tvoj otac?
- My father is Satan.
- Molim?
- Ne razumis engleski? Moj otac je Sotona! Princ tame... Lucifer... Belzebub... Kakogod!
- Razumijem engleski, ali... Kako to mislis?
- Pa majka mi je, u svoje vrijeme bila hippie, i upala je u neko Sotonisticko drustvo,
i ja sam rezultat toga...
- Uh-huh... A gdje je tvoj otac sada?
- Pa di bi bia? U Paklu, pece "gresnike" na raznju... Sto se mene tice, moga ih je sve
pustit na Zemlju, bar bi oni "normalni" naucili par stvari...

Tu se razgovor poveo u nekom totalnom cudnom smjeru...
Ne zelim to izbaciti u javnost jer nije za svacije usi.

Pacijent trenutno sjedi nasred sobe, smjeska se zlocesto i zatim zavari od smijeha
i ne zaustavlja se...

...(cudak)...

Vracam se sutra s novim izvjestajem.
Dr. Lucian
- 00:00 - Leave a poop (2) - Throw a poop - #

<< Arhiva >>