< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









O meni ili sam o sebi XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

16.11.1992. ja izletio iz mame
idem u TŠRB
Image Hosted by ImageShack.us

inace u slobodno vrijeme ne radim nis extra..

volim Hladno pivo, u kojem god smislu ste to shvatili.. XD

volim svoju super curu.. ( nju najvise volim, vise i od Hladnog piva... puno puno vise)
Image Hosted by ImageShack.us

hmmm... kaj jos..
Zivim doma...








Counters
Get a Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HEROJ A NE ZLOCINAC

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14

moja super najbolja cura na svijetu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
bloody mary

eticki blog jedne pametne cure
..lost angel..
..smijalica..
..vIdA..
..simba..
..marla..
..escape to the stars..
..tango_pankeri..

ajmo malo šprehat









ZBOG NEKIH CUDNIH PROBLEMA, ZASADA JE MOGUCE SAMO JEDAN POST STAVITI. USKORO CU RIJESITI PROBLEM


moja najpjesma:

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

A da se jednostavno prošetam kroz grad
Ravno kroz centar i predgrađe
Sve dok uz rijeku ne pronađem hlad
I tamo legnem ko posađen

Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

Daleko od znojnih truba, psovki, koč

petak, 11.01.2008.

ovaj, da.. mislim danas je to.. 6, ovaj, aha. jej

ovaj.. nakon sta sam cuo da vas iznenadujem svojim godinama, i tematikom svojih postova, i jednostavno svojim razmisljanjima... ovaj nisam vas htio nicim prestrasit..
al u ovom postu se nece pricat o problemima, razmisljanjima, niti icem takvom.. ovo je post, sjecanja, koji ce vjecno ostat u najljeposem sjecanju, svaki dio ostat ce u najljepsem sjecanju, i dok god znam za sebe, osoba iz ovog posta ce biti voljena.. sad cu samo, kratko prisjecanje na ta vremena napisat..

tocno se sjecam, ko da se sad dogada, 11.7.2007. sati se ne sjecam, ali bilo je popodne.. Visim na msnu zbog jedne jedine osobe, zbog koje sam i prije stalno visio, osobe koju nisam vidio, ozbiljno; NISAM JU U ZIVOTU VIDIO, ali poznavali smo se godinu dana preko msna, bloga, moba i tak.. al jako dobro smo se poznavali.. i jednostavno u meni su se poceli radat neki osjecaji, al nekak nisam nis htio poduzimat dok se ne upoznamo uzivo.. al shvatio sam, da i ona osjeca nesto prema meni, i pomislio sam, ako cu duze cekat, ode mi prilika.. I tako pocinje 6 najljepsih mjeseci.. i malo po malo, vidali smo se, sve cesce i cesce, ljubav je rasla, nasi osjecaji su divljali, poljubac za poljubcem, dodir za dodirom, zagrljaj za zagrljajem, jednostavno postalo je kao u bajci, ali su se pojavljivali i problemi.. I to ne mali problemi, ali na tim problemima, je nasa ljubav jacala, i zapravo na tim problemima, sam tek shvatio sto je ljubav i sta znaci imat nekog pored sebe.. al ja nemam bilo koga pored sebe, ja imam najiskreniju osobu, najdivniju i najosjecajniju osobu.. Svima sad zvuci nevjerojatno imamo 15 godina, onak, na vezu gledam tolko s nekim zarom, dok vecina nasih vrsnjaka onak, totalno drugacije razmislja.. ugl.. tolko stvari smo prozivjeli skupa, tolko ljepig sjecanja mi je ostalo, a macak, tolko jos stvari zelim prozivjet s tobom.. samo sam htio rec dvije jednostavne rijeci: volim te.. ali ako ova ljubav, jednom prestane, nestane, sta ne zelim niti u najgorim snovima, izgubio sam dio sebe, dio svog srca, dio svog zivota.. ali za cijeli zivot ostaje sjecanje na najvecu ljubav, na najljepse trenutke, na najljepsi poljubac, i na najtopliji zagrljaj.. al nadam se da do toga nece doci...

DA SE NIKAD NE ZABORAVI



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>