< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









O meni ili sam o sebi XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

16.11.1992. ja izletio iz mame
idem u TŠRB
Image Hosted by ImageShack.us

inace u slobodno vrijeme ne radim nis extra..

volim Hladno pivo, u kojem god smislu ste to shvatili.. XD

volim svoju super curu.. ( nju najvise volim, vise i od Hladnog piva... puno puno vise)
Image Hosted by ImageShack.us

hmmm... kaj jos..
Zivim doma...








Counters
Get a Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HEROJ A NE ZLOCINAC

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14

moja super najbolja cura na svijetu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
bloody mary

eticki blog jedne pametne cure
..lost angel..
..smijalica..
..vIdA..
..simba..
..marla..
..escape to the stars..
..tango_pankeri..

ajmo malo šprehat









ZBOG NEKIH CUDNIH PROBLEMA, ZASADA JE MOGUCE SAMO JEDAN POST STAVITI. USKORO CU RIJESITI PROBLEM


moja najpjesma:

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

A da se jednostavno prošetam kroz grad
Ravno kroz centar i predgrađe
Sve dok uz rijeku ne pronađem hlad
I tamo legnem ko posađen

Daleko od znojnih truba, psovki, kočnica
Kao puž, nečujno uvučem ticala

A da jednostavno ugasim motor
Odvežem pojas i udahnem duboko
Zalupim vratima jako, mahnem koloni
I krenem polako pješice prema zori

Daleko od znojnih truba, psovki, koč

srijeda, 02.01.2008.

meme.. jesam to ja.. il sam ja nekoo drugi...

ja sam taj koji jesam, i niko me nemoze zamjeniti.. hm.. jel to uvijek tak? Jesam ja neko, il sam nesto... ma ljudi, pa zasto sam ja uopce tu? to je po menij tajna covjecanstva. Moze covjek imat novce, ljubav, sve moze imati.. I onak za njega bi rekli: "pogle ovog, ovaj zna da zivi". a jel se nekad iza te maske skriva nesto? jel taj covjek mozda nekad, zavrti film u svojoj glavi, da ce jednom tome doci kraj.. treba biti svjestan toga.. ovaj svijet je samo jedan put, jedna misija, jedan mali dio naseg zivota.. sta kad se sve ovo zavrsi.. kad od nas ostanu samo kosti.. kuda ce otic moji dozivljaji, moja sjecanja, sve ono sto sam ljepo proveo.. ocu li vise ikad sresti svoju ljubav sa ovoga svijeta.. ocu li u tom nekom drugom svijetu, imati prijatelje koji bi i ruku stavili u vatru zbog mene.. neznam.. nitko to nezna.. nema nacina da to otkrijemo.. zato ovaj zivot zivimo samo jednom, jednog dana se vise nicega necemo sjecati.. ali ce se neko sjecati nas.. neko ce se sjetiti onoga sta sam radio ovdje.. neko ce nekada procitati moje ime urezano na stablu, neko ce se mozda sjetiti dobrih djela sta sam napravio.. al zato tako treba zivjeti ko da nam je svaki dan posljednji.. nikad neznas sta se moze dogoditi.. zivimo u okrutnom svijetu.. i ubojstva, pogibanja, postali su nasa realnost i svakodnevica.. nemogu si u svojoj zbunjenoj glavi dokucit, kak neko moze pocinit samoubojstvo.. da mi je neznam kolko tesko.. ovo je jedinstvena prilika koju smo dobili i nema sanse da bi ju zbog icega prekinuo... mlad sam, tolko sam si ciljeva zadao, tolko zelja imam.. i tek kada te ciljeve ispunim, moci cu otic sa ovoga svijeta s ponosom i bit cu siguran da ce me neko nekad spomenuti, da cu u necijoj podsvijesti ostati, da ce mi jedan jebeni cvijet ostaviti na grobu.. zelim da ovo vjecno traje.. zelim sve moguce osjecaje osjetiti, ali znam da je to nemoguce.. znam da ce jednom doci kraj.. i to nenajavljeno, a to ne zelim.. jos sam mlad, mozda gledam malo previse u buducnost.. al jednostavno jednom ce se to dogoditi, bojim se uopce spomenuti tu rijec, al jednog dana cu UMRIJETI.... zato zelim sada uzivati, i nitko me u tome nece sprijecit.. cijeli svoj zivot, zelim dat voljenoj osobi, al zelim da mi je ljubav uzvracena.. i to upravo sad osjecam i zelim da tako bude cijeli ovaj kratki moj zivot



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>