its boring if it isnt filthy

nedjelja, 30.04.2006.

MAJKA MI POSLALA ZANIMLJIV MEJL....ČAK...PA ETO KOM SE DA NEK PROČITA....KOM NE..NEK NE ČITA....ŠTA DA JA RADIM.....

ne mogu vjerovati da smo uspjeli!
Prema onome sto kazu danasnji pravnici i birokrati svake vrste, svi mi
koji smo bili djeca u 50-im, 60-im, 70-im i ranim 80-im godinama (sada
već) proslog stoljeća, vjerojatno ne bismo trebali biti zivi.Nasi dječji
kreveti bili su obojeni kričavim bojama na bazi olova.Nismo imali
zastitne poklopce na utičnicama i bočicama lijekova, nismo imali brave
na vratima i ormarićima, a kad smo se vozili na biciklu, nismo imali
kacige.Kao djeca vozili smo se (ako smo se vozili) u automobilima bez
pojaseva i zračnih jastuka.Pili smo vodu iz cijevi u vrtu, ne iz
boce.Uzas!Jeli smo kruh, kolače i margarin i pili gazirana slatka pića,
ali nikad nismo bili debeli, jer smo se stalno igrali vani.Dijelili smo
jedno gazirano piće s četiri prijatelja iz iste boce i nitko od tog a
nije umro.Provodili smo sate gradeći male automobile iz raznoraznih
otpadaka i onda se spustali nizbrdo da bismo tek tada otkrili da smo
zaboravili na kočnice. Nakon sto smo se nekoliko puta zabili u grmlje,
naučili smo rijesiti taj problem.Otisli smo od kuće ujutro i igrali se
vani cijeli dan. Vraćali smo se kući kad bi se upalila ulična
svjetla.Nitko nije mogao s nama razgovarati cijeli dan. Nismo imali
mobitel.Nezamislivo!Nismo imali Play Station, Nintendo, X-Boxes, video
igrice, 99 satelitskih programa na televiziji, filmove na videu,
surround sustav, mobilne telefone, kompjutore ili Internet chatove.Imali
smo prijatelje!Izasli smo van iz kuće i nasli ih.Igrali smo graničara i
ponekad bi nas udarac loptom zbilja zabolio.Padali smo s drveća, znali
smo se porezati, slomiti kost ili zub i zbog tih nesretnih slučajeva
nije bilo nikakvih sudskih tuzbi. To su bili nesretn i slučajevi. Nitko
nije bio kriv osim nas.Tukli smo se i udarali jedni druge, dobivali
masnice i naučili kako da ih prebolimo.Izmisljali smo igre sa stapovima
i teniskim lopticama i, iako nam je bilo rečeno da će se to dogoditi,
nikome nismo povrijedili oko.Vozili smo se na biciklu ili prosetali do
prijateljeve kuće, pokucali ili pozvonili na vrata ili samo upsli i
popričali s njim.Igrale su se razne igre i nisu svi usli u ekipu. Oni
koji nisu, morali su naučiti nositi se s razočaranjem.Neki učenici nisu
bili pametni kao ostali i nekad su pali razred i morali ga
ponavljati.Uzas!Testovi se nisu odgađali iz bilo kojeg razloga.Neki
postupci su bili samo nasi.Posljedice su bile očekivane.Sama pomisao da
nas roditelji de“ iz nevolje kad smo imali problema u skoli ili sa
zakonom, bila je nezamisliva.Oni su zapravo podrzavali skolu i zakon.
Zamislite to!Uzas!Ova generacija je dala neke od najboljih preuzimatelja
rizika. Između nas su izasli najbolji rjesavatelji problema i izumitelji
u cijeloj povijesti!Imali smo slobodu, neuspjeh, uspjeh i odgovornost i
naučili smo se s time nositi!I vi ste takvi!Čestitam!Molim Vas da
posaljete ovo drugima koji su imali sreću da kao djeca odrastu prije
nego sto su pravnici i ostali birokrati počeli regulirati nas zivot

rolleyes
JUČE SMO MAJA I JA PROSLAVILE SVOJE ROĐENDANE,BILO JE OKEJ...CUGA,OVO ONO....BLA,BLA,BLA.....I TAKO....
pozzzzzzzzwave


evo vam jedna seksi wuman
baš je seksi....nut
Image Hosted by ImageShack.us


ee....eee...eee...još jedna obavjest...sljedeči tjedan znači od sutra(pon) je u zvuku-dobrom zvuku...neka akcija..dve pive za jednu...tj 2 pive za 15 kn,tak da...odite na pivu...u zvuk...hehe...
a mene sad nemogu zajebavat za godine,sam nek traže osobnu ovi novi konobari...joj....opako...jea....

30.04.2006. u 22:59 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 27.04.2006.

HEPI BRZDEJ

Danas mi muž ima rođendan pa evo SRETAN MU ROĐENDAN....... PUSA
Image Hosted by ImageShack.us

27.04.2006. u 08:43 • 9 KomentaraPrint#

srijeda, 26.04.2006.

Eto ja potaknuta nedavni kretanjem na vozački moram stavit ovu sliku....neda mi se pisat al ovo sam morala stavit..aaaaaaaaaaaaaaaa!!!
AAAAHHHH...........SAVRŠEN JE!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

pozdraf,m.

26.04.2006. u 20:34 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 24.04.2006.

I will not disturb you I was just the child in you The color blame me

Bokhzujo
Ljudi,ke ima???????ono...eeee....wona bi kul....da....
Škola počela,opet ista sranja...učit,učit,učit,učit...moram puno,a tako sam se uljenila...jao...hoču samo ležati,spavati i jesti....da...i ne upotrebljavati mozak...više nikada...oh da...to bi bilo...joj...jako ljepo...al nažalast neostvarivo...
Danas me maja pitala-zakaj ja idem u školu?-i onda sam ja sebe pitala to isto pitanje...a odgovor nisam znala...je da se mogu poslje dobro zaposlit i imat para...i bit pametna...al onda...opet je to sve glupo...jer pametna sam i ovak (heee)a pare mi neznače mnogo...bar ne još sad,dok ih ne posjedujem...tako da je pitanje ZAŠTO JA IDEM U ŠKOLU,još zasad ostalo neodgovoreno ...do daljnjeg....
E moram prestati upotrebljavat ove točkice,al tako su drage,da nemogu....al da...probat moram ,da....a u penis....opet.neču više,točka jedna je zakon.da.viš.serem.opet...............aaaaaaaaaaaaaa....kako dobro...točkice,seksi točkice....neču više......
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,krenule smo(maja i ja)na vozački.da.sad čemo vas sve pijane moč vozit doma.hehe.baš kuwl.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee još nešto.ovu subotu slavimo(maja i ja)rođenda. Najvjerojatnije na ribnjaku,pa zovemo sve dobre ljude željne cuge i tako toga da se pridruže i uljepšaju nam dan.noč.da.pa eto...da nebi bilo da nisam rekla....SUBOTA-RIBNJAK-CUGA! Ou jea....
Ova subota.....baš ta,da,ova...aha,aha,aha.... looooooollllllllčina
I tako...danas nam je raska uvalila test iz logike,wsva sam se preznojavala dok sam ga čitala i gledala. Užas.ta logika. Gora je os kemije,matiše i fizike zajedno...koko ju nevolim. Bljakkkkk. Užassss. Katastrofa. Mda.....logika......fujjjburninmad


Što je to ima dvije noge i krvari?
- Pola psa. zaliven

Imao Suljo nesrecu. Poslije nekog vremena, budi se on u bolnici, a pored njega sjedi Mujo, pa mu veli:
- "Suljo imam dvije vijesti, dobru i losu, koju ces prvu da ti kazem?"
Suljo:
- "Daj prvo losu."
Mujo:
- "Pa izgubio si obje noge."
Suljo:
- "Joj, daj sad dobru."
Mujo:
- "Ali si jedini covjek u mahali koji ima veci KURAC OD NOGU."nut

Dijelila dva debila bombone, i jedan dijeli: jedan meni, jedan tebi, jedan meni, jedan tebi, jedan meni, jedan meni,
jedan meni, jedan meni... A drugi ga prekine:
A jedan tebi? thumbup

Buahahahhahhahahhahhahahhahhahahha...heeeeee


U ime svih nas kojima čaša je laka
za zakletvu cugi ja spjevao sam stih
ne spominjem vikende i praznike daleke
jer pijem i poslije njih
a život pred nama još šankova skriva
i prijeti nam jetri ko duboki vir
i znam da nas čeka još prepunih flaša
i zato stojimo uz šank, živio pank
sumnjaju neki da mrzimo kolu i sok
jer ločemo pivo i eksamo štok
a negdje u nama jetre još ima
i kažem vam što dobro znam
pijte uz nas!
al' cuga je nama ko pticama zrak
i neki se možda boje zbog tog
kroz vene nam curi vino bevanda
i zato stojimo uz šank, živio pank

partypartypartypartypartypartypartyparty

p.s.skoro sam zaboravila... na blogu od pokojnog toze (imate negdje link)se priključite protestu za ukidanje poreza na novac koji dajemo u dobrotvorne svrhe....ODMA,SAD!!! Ili ču vas pojesti!!!!aaagggghhhh!!!!..vidi tata reklamiram te...pozzzzzkiss

24.04.2006. u 23:00 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.04.2006.

POZDRAV JEDAN VELKI....
Issee,danas je več četvrtak...skoro praznici gotovi...jao,jao...baš jao....
Osječam se ko da me pregazilo nešto jako veliko.....nisam mogla spavat cjelu noč i taman kad su mi se oči počele sklapat pričice su počele pjevat..ciju,ciju,kva,kva...il kak god več.....katafakingstrofa....
Johoj,danas mi se seka vraača iz izalije...kuwl...baš me zanima jel mi kupila kaj...ccc....šalim se....
Vrada ima nenadjebiv plavi-jako plavi lak za nokte...predobar je..jao...jao...
Ajd da ja neserem jerbo nemam kaj....pozdravljam vas....

When Julian comes back, he brings with him some regrets about having discussed his life. 'I feel bad I talked about it,' he says, 'I just feel like it sounds so cheesy.' He doesn't like stuff when it's pinned down. 'You read Crime and Punishment? How did you feel after you read that book? Probably totally differently than I felt. So what are you going to say?' He says we don't need to know what Dostoevsky was thinking about. 'Because of what was in his mind and if he was being interviewed by a rock journalist - that would make any kind of a difference?' he says
cerekcerekcerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us

-------Na satu kemije, stavila ucenica ruku u teglu sa solnom kiselinom i upita nastavnicu:
Nastavnice, zasto ova tegla nema dna ?smijeh

-------odje mali vampir u pekaru i trazi dvadeset komada kruha.
Pekar mu da kruh i upita ga sta ce sa tolikim kruhom. Vampir odgovori:
- Cura je dobila menstruaciju pa umacemo.bang

-------takmičil se Amerikanac, Japanac i Mujo ko će preplivati bazen pun slina. Dođe Amerikanac umoči noge i pobjegne. Dođe Japanac uđe malo i ode. Dođe Mujo prepliva pola bazena i vrati se. Pitaju ga:
- "Što si se vratio?"
On im odgovori:
- "NASAO SAM DLAKU, PA MI SE ZGADILO."thumbup

-------- Mama, mama, zasto Marica nema pimpek ko ja, neg' ima nekakvu cudnu crtu medju nogama?
- Pa cuj Ivice, to je malo komplicirano.., dok sam radjala Maricu uz carski rez, doktor je malo jace potegnuo
skalperom, pa eto otud Marici ta crta medju nogama...
- U jebote, onda je baka dobila sa sjekirom... eek

20.04.2006. u 11:33 • 5 KomentaraPrint#

Pehovi,pehiči....

Image Hosted by ImageShack.us
Evo nove presexy pozadine....aaaaa....zadnjih par dana bili su crni dani za našu družinu...(BUAHHHAAAHAHHAH).... puno se para spušilo...puno planova palo u vodu.... zajebi za zajebima... al mi smo kul i sve če to proč...phissh.....
Jučer sam se šišala i nije dobro završilo...ubiti niš se ni ne vidi...al za te pare bi se trebalo vidit...makar i loše...al da se vidi...upizdumaterinu....
Al nea veze...zato mi je Lahy napravila sexy rozi raps dok smo bili kod Vrde.....E Vrdica nam je otishla u Prag jučer...Kčeri ljepo se zabavi tamo al ne se napit i zaspat u jarku jer bi se mogla probudit s povečanim sisama....
Eto....idem ja dalje u krevet...popit kavicu....Ljudovi.....đenja ;)
Image Hosted by ImageShack.us

20.04.2006. u 10:05 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 17.04.2006.

Bljuv..bljuvv...

evo da ostavim neki trag ko dokaz da sam živa... Jučer sam skoro završila na hitnoj....bljuvala sam cjeli dan i noć...popijem gutljaj vode zrigam pol litre...i tako...sve dok nisam skoro dehidrirala...pa je stara počela pizdit nekaj o bolnici infuziji i pičkimaterinoj...evo...ipak ostala živa....malo sam bljeđa neg inače,kilu-dve imam manje...vrti mi se i crni pred očima....ali da...AJ EM ALAJV!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
hehe..imam i ja vic...
Sreli se medo, lav i pile.
Medo veli: "Kad ja zaurlam, cijela suma drhti od straha!"
Lav veli: "Kad ja riknem, cijela dzungla me se boji!"
Pile veli: "Velika stvar. Kad ja samo kihnem, cijeli planet se usere!!!"

17.04.2006. u 13:57 • 15 KomentaraPrint#

subota, 15.04.2006.

Sretan uskrs...ili..bla...

Meni još uvjek neče radit ove boje za slova...ni smajliči,ni malo-velko slovo....Bash bezveze...
Kata evo prvi put da smo obadvije neš napisale isti dan....da....
Ko što se zna škola je završila...bili smo na jarunu...bilo je svega...ljudi su rigali...dada...jesu....Mršič je jeo ČUFTE...znam ja...Jelica nadam se da si mi se ti oporavila ;) Meni je bilo predobro na jarunu...poslje kod doma sportova još bolje...iako se ne sjećam kak smo došli do tamo...da...
Jučer ubiti još danas smo bili kod Kiky....sve super osim kaj od kiky do nas treba 5 sati s busom,tramvajem...vlakom...avijonom...trajektom...joooj...šutim....
Malo prije sam se probudila tak da nisam prepametna... ;)
E DA!!!! KIKY:::::MNOGO MI JE ŽAO KAJ SAM TI RAZBILA PROZOR::::::(Sorry,sorry,sorry) :(((((((
Nadalje...POBJEDILA SM JUČER U MONOPOLIJU!!!!!!! EMIL HVALA NA SURADNJI!!!!! ;)
Eto to je to...valjda....jel je...
Ajde ljudovi...vidimo se....pošto znam da ste svi veliki kršćani želim vam sretan uskrs.... ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

15.04.2006. u 20:57 • 4 KomentaraPrint#

BOKH...
Johoj škola napokon gotova,ou jea...a kaj sad???hhhhh...svasta....
Nda...onaj roštilj ,onaj razredni roštilj na jarunu je ispao poprilično dobro na kraju...seksi....
I kikiin tulum il štogod več je prošo dobro...valjda....neznam...nego...

nononononononononononono
Zavaravanje??to je loša stvar...pogotovo kada ju činiš na samom sebi...očajno...zbiljski...
Da....ali opet,u jednu ruku to je jako dobra stvar...neam pojma...serem....zavaravam se...hh....jao,jao....u najgorem slučaju dobiješ vremena tom zavarom...jao....
Da...jučer sam provela večer na kikijinom kauču...bulječi u ništa i razmišljajuči o ničem...al to nije dobro...trebala sam razmišljat....ili bar imat nešto o čem bi moga razmišljati,mislim,trebala sam znat o čem da razmišljam...kuiš?ma nije bitno....možda je problam baš u tom...što nisam znala o čem da razmišljam...a ako je to problam onda mi je jasno sve...al možda nisam ja kriva,možda su me u tom trenutku nadvladale neke stvari...da...pa mi nisu dopustile da razmišljam i da kažem što mislim ili da se ponašam onako kako bih željela......hhh...
imalli sve to opče smisla ako neznam ni čemu tom treba smisao???hhhh????
kužim sve,a nekužim ništa...nadam se da nekužim ono što sam skužila..al ak je tako...dobro je,mislim nije...ali još je rano...pa če valjda dobro ispast....nadam se...
nije dobro komplicirat stvari koje netrebaju bit komplicirane nego jednostavne...a možda ipak.....ma to i je problem....komplicira se nešto što se još nebi trebalo komplicirat....aaa...imali se što komplicirat??neam pojma...mislim da da...al nisam sigurna...i to je tužno...na koji god način pogledam...sve je to tužno....
ja sam glupa....nije bed
....

15.04.2006. u 20:41 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 11.04.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
pozz svima veliki....sutra je gotova škola,bar na tjedan dana,i vjerujem da je to svima potrebno....da....
globalno unistavanje...gdje?na ribnjaku?cugica i to...ne?..ajd....spavat.....bok

11.04.2006. u 23:10 • 7 KomentaraPrint#

nedjelja, 09.04.2006.

hahaha...glupe smo...

evo...ajde...juto je...jejejeej...
a dobro kad je juto....ilči nije dobro....zar je važno???
Da,da...ilči...ovaj...jučer smo(tj i sdanas) bili kod mene...spolni penis smo igrali...da...nastavi kato...
e sam da kažem da nisam zadnja u spolnom penisu...pobjedih damjana....hahaha...
Da,da,da...ja se moram pohvalit...pobjedila sa Katušiča i Čupu...a oni su kao najbolji...jel...hmmm.... kasnije smo išli po cugu....za to nam ja trebalo sat dva...kad onda...
e da...imali smo 3 litre...popili jednu...drugu zbuksali negdeje..a treču je neko prolio...ko?pa maja...a ko bi....hm.....eeee...ma niš
Slučajno je pala fakat...da.... kaj je još bilo?? da kata i ja smo spavale skupa...hehehe...al kata nije htjela skinut hlače...zajebala me :(
hm...da...a sory...ja sam još mlada...mislim da je prerano da nekom skidam hlače...joj,što bi mi mama rekla!!!???....ee malnarovi ovi su dobri....
Jesu su,....da...Jajan je najbolji...il ševa..hamm??
pusi kujac!!!!!! da......nemoj bit pjost,matej ti jebem....ajoj.....
glava me boli.........................................
To je kul...kad te glava boli...boli i ti nju...heeeeeeeeeee..............;)
a heeeeeeeeeeeeeeeeeeee i tebi.....
Jel ti kužiš kakl smo glupe???
pa nažoalost da...........al nije bed.....daj ja moram doma.....
okej...pozdravljamo čitateljstvo...ak ima takvih... :)
Image Hosted by ImageShack.us

09.04.2006. u 09:23 • 9 KomentaraPrint#

utorak, 04.04.2006.

pišššš....neznam ni kaj da pišem al evo...boli me glava...da... danas sam dobila 2 i 3 iz fizike....jeij,jeij....pametna sam ja.... nemogu vjerovat....
E pa tek je utorakkk...uzash :(
Da, u petak smo cugali na štrosu prije škole i vidli su nas svi....bili smo tolko pametni da smo cugali...derali se,pjevali drito ispod prozora od zbornice....blahhh.... još jednom smo se dokazali(jebiga ko bi se onda sjetio da je tam zbornica)....dadadadad,...3e....pishh....khm,khm,khm....
Danas smo stavili mobitel na lampu iznad ploče pod eng i zvali cjeli sat....(zvono je neki narodnjak...neshto oči,oči...dja) al smo skužili da bi josh veča fora bila da zaljepimo mobitel ispod stolice od profesora,ugasimo zvuk i uključimo vibru...da...to čemo sutra...bash smo zločesti...khm...ne...ebiga kad je dosadno školovat se...treba nekak potrošit vrjeme......
da,u nedelju smo bili kod mene na tavanu i Mario mi je dao dopuštenje da ga stavim na blog...evo sexy Mario(heheheh)
Image Hosted by ImageShack.us
Eto...to je sve...dovidjenja...pozdraf... ;)

04.04.2006. u 17:12 • 19 KomentaraPrint#

nedjelja, 02.04.2006.

nađoh neš zanimljivo pa reko...ajd da se i drugi smiju....
evo smijte se....ja jesam,o da....nut

25 NACINA KAKO NAŽIVCIRATI STARCE
1. pratite ih svugdje po kući
2. zamucite svaki put kada izgovore vaše ime
3. pravite se da imate amneziju
4. pricajte unatrag
5. zabijajte se u zidove
6. kažite im da se nošenje odjece protivi vašoj vjeri
7. upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. zarokcite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jace
9. govorite sve rijeci iz filma
10. išcupajte im pramen kose i zavicite „DNA!!!!“
11. nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. pricajte s olovkom
13. imajte 20 zamišljenih prijetelja i pricajte s njima CIJELO vrijeme
14. pokušavajte se popeti na zidove
15. vicite u javnosti „ne mama, necu te poljubiti“
16. zabijte si kolce u nos i oci
17. neko vrijeme palite i gesite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. jedite kosu
19. primite ih za ruku i prošapcite „I see dead people!“
20. dok se tuširate ili kupate, vicite „davim se!!!“
21. na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. pravite se da ste telefon
23. pokušavajte plivati po podu
24. kucajte im na vrata cijele noci
25. kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati


hhhh!
a zo je skužila komentare stavit,najsthumbup...jelica se buni jerbo nije rolalasmokin...hhh!
ja sam se okupala...o da,jesam!!!!sad mirišim...kuwl....eek
danas sam izgubila u pingpongu(aaaggghhh!!!platit čete mi,oču revanš)i skoro pobjedila u monopolu!(serem,al nisam bila zadnja,što je dobro)...ou jeah....thumbup

neznam...al znam da dugo nisam nijednu slikicu od juliana stavila pa zato...evo...inđoj!(brijem da ču samo ja al neka)....pozzzzzkiss
Image Hosted by ImageShack.us

a evo vam pa gledajte mog malog dečkiča,moju ljubicu malu,ljepoticu moju belu....ovo vam je moj cucak,grgawink
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

EH DA,JOŠ MALO I ZABORAVILA BI...POŽLJA SAD
20.06.2006-TE ,TOČNO U 12:39:13 HMORATE SKOČIT JERBO ČE SE NEŠ PROMJENIT SKOČE LI SVI ILI BAR VEČINA,PROMJENA NEČEG UGLAVNOM...NEČE BIT VALOVA HLADNOČE,TOPLINE OVO ONO...VJEROJATNO SERU A JA NAIVNA POVJEROVALA AL JEBIGA NEMA SE ŠTO ZA IZGUBIT...PA ZATO...TREBA SKOČIT!!yes

EH I JOŠ NEŠ...neznam žasto al ovo je jebeno...posjetite...
www.jesusdressup.com

POZZZZ

02.04.2006. u 22:48 • 9 KomentaraPrint#

subota, 01.04.2006.

bržlj...

Aaaa...evo i ovaj tjedan gotov...fala bogu....dugo je trajalo....evo jučer smo bar nakon duugoo vremena cugali u školi....da,da....mi smo kul razred....najbolje je bilo kad je profa iz talijanskog pitala «Pa dobro na čem ste vi?!» Hahahaha...I tako...navečer smo bili na ribnjaku...Nova je jučer bila ultraturbosexy..... hehehe...bucigugu....da...ovaj....danas sam ujutro tek skužila nekaj kaj je bilo jučer...dadadada...ovaj...Čupa...jučer kad sam te pitala da jel znaš svirat oliveru...(neznam dal se tog sječaš....) e onda nisam mislila na Olivera...neg pjesmu od Balaševića...Olivera...dadada..
( Sad žalim, da,
al' šta sam znao ja?
Ti si bila još devojčica.
Leteo je kao leptir tvoj čuperak.
Drugi bi sve
imalo smisao,
drukčije bih život disao
da sam znao da postojiš Olivera)
...e...tooo....blah...idem se nać s Katom...na pljugu...da...budem poslje nastavila....
Evo vratih se ja....da...ovaj....hmmmmmmm....jedno pitanje!! Zo...di si ti jučer????? Mi te čekali na Ribnjaku...Belušička na trgu....ih....zvali te i sve a ti niš...piššš....???!! Hmm...da... E neka djevojka je stukla nekog lika ispred mochvare...bilo je brutalno...jadan mali lik...hhhmmmmmmm...ajd to je sve...valjda..moram ič tražit nekaj o sotonizmu....da,kata i ja imamo referat...za utorak jel,kata??.......hmmm bok...
Image Hosted by ImageShack.us

01.04.2006. u 16:46 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aMAJINI I KATINI OPISI SVAKODNEVNICE...
SVAKI DAN IZ DVIJE PRESPERKTIVE...KAO...
blog


EMAJLIRAJ NAS.....
m- majaos8@net.hr
k- strokes@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sometimes I feel so happy,
Sometimes I feel so sad.
Sometimes I feel so happy,
But mostly you just make me mad.
Baby, you just make me mad.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Thought of you as my mountain top,
Thought of you as my peak.
Thought of you as everything,
I've had but couldn't keep.
I've had but couldn't keep.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

If I could make the world as pure and strange as what I see,
I'd put you in the mirror,
I put in front of me.
I put in front of me.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Skip a life completely.
Stuff it in a cup.
She said, Money is like us in time,
It lies, but can't stand up.
Down for you is up."
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

It was good what we did yesterday.
And I'd do it once again.
The fact that you are married,
Only proves, you're my best friend.
But it's truly, truly a sin.
Linger on, your pale blue eyes.
Linger on, your pale blue eyes.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting


image hosting


blog


blog


blog layouts


blog


blog layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images src="http://images.bigoo.ws/content/icon/ghotic/ghotic_22.gif">


blog Layouts


blog images


blog Layouts


blog


blog


blog images


image hosting


blog images


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog


blog Layouts


layout for myspace


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog Layouts


blog layouts


blog


blog


blog


blog Layouts


images


blog layout


images


blog


Image Hosted by ImageShack.us
blog Layouts


blog layouts


Kako policajac muči muhu?
O: Zatvori je u teglu i liže govno.

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Zašto na policijskom autu, na vratima piše policija ?
O: Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

P: Kako policajac lovi zeca ?
O: Sakrije se iza grma i zviždi kao kupus.

P: Kako se udavio policajac ?
O: Pojeo je žumance kinder-jajeta.

P: Kako policajac sere?
O: Izađi neću ti ništa.

P. Zašto se pandur nikada ne kupa ?
O: Čeka da se na bojleru upali zeleno svijetlo !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us