Reži me (Nip/Tuck)

Originalan temelj, neočekivani zapleti, nesvakidašnji crni humor i odlične glumačke role odlike su ove sjajne serije kojoj neće moći odoljeti ni najpovršniji gledatelji, dok će ostali svaku epizodu nestrpljivo iščekivati. Smještena u zavodljivi i mondeni okoliš South Beacha u Miamiju, 'Reži me', kao što joj govori i sam naslov, reže duboko pod umjetnu površinu svijeta plastične kirurgije, dramatično razotkrivajući složenost i krhku prirodu pacijenata koji svoje psihološke mane i nedostatke pokušavaju prikriti skupim fizičkim preinakama.

Već na samom početku svoga emitiranja 2003. godine, dramska serija 'Reži me' odmah je izazvala veliku pozornost gledatelja željnih originalne priče koja se odvija na atraktivnim floridskim lokacijama, ali i kontroverze zbog eksplicitnih scena nasilja i seksa, kao i tematike koju su mnogi smatrali neprimjerenom, ponajprije mlađim uzrastima. Spojivši u iznimno zanimljiv paket intrige svijeta bogatih, slavnih i taštih; neuroze ljudi koji su se cijeli svoj život pretvarali da su ono što nisu; prepoznatljive bračne i tinejdžerske probleme te ponešto detalja iz kriminalnog okruženja i zatim upakiravši sve u jednosatni okvir televizijske doktorske drame koju je pomiješao s elementima humorističkih serija, ali i sapunica, slavni autor Ryan Murphy, dotad najpoznatiji po 'otkačenoj' teen seriji 'Popular' dobio je pravu zlatnu koku.

Doktori Sean McNamara (Dylan Walsh) i Christian Troy (Julian McMahon) najbolji su prijatelji i partneri u McNamara/Troy, popularnoj klinici za plastičnu kirurgiju koju su zajedno osnovali po završavanju medicinskog fakulteta te je napornim radom uzdigli do statusa jedne od najuglednijih i najtraženijih ustanova tog profila. Christian nimalo ne sumnja u moralnu ispravnost usluga koje pružaju te uživa u svemu onome što se uspješnome plastičnom kirurgu nudi u blještavom Miamiju. Sean, s druge strane, sve je manje zadovoljan i sve više razočaran mnogim aspektima svoga posla te ozbiljno razmatra napraviti veliku životnu promjenu, uslijed čega se udaljava od svoje obitelji. Jednostavno, shvatio je kako financijska stabilnost i prekrasan dom više ne mogu uspješno maskirati obiteljske probleme. Seanova supruga Julia (Joely Richardson) je kućanica i majka dvoje djece, prilično nesretna stanjem svoga braka te žali za svim žrtvama koje je u prošlosti počinila zbog muževljeve karijere. Razmišlja o razvodu i povratku na fakultet kako bi nadoknadila ono što je svojevremeno propustila. Posebno je grize osjećaj kako su i ona i njen sin Matt (John Hensley) u boljim odnosima s Christianom nego sa Seanom.

22.04.2007. u 17:31 | 22 Komentara | Print | # | ^

< travanj, 2007 >
            1