svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari j€$/ nOu






Image and video hosting by TinyPic

Luxova medena i Lux

Tko je osoba koja se krije pod imenom Luxova Medena?

Osoba koja je puna zivota,i manje vise uvijek nasmijesena.
Osoba koja moze puno voljeti,ali ne moze mrziti.
Osoba koja je voljela,i uspjela preboljeti.
Osoba koja je opet uspjela zavoljeti.
Osoba koja je dijete i ne zeli odrasti.
Osoba koju uvijek treba maziti i paziti.
Osoba koja ovaj blog posvecuje svojoj ljubavi.
Osoba koja je nasretnija na svijetu.
Osoba koju osmjeh ljubavi usreci.
Osoba kojoj ce ljubav u venama zauvijek teci.
Osoba kojoj srce svakim danom sve jace lupa.
Osoba koja se u ljubavi i sreci kupa.

utorak, 20.05.2008.

×X×...Nemoj me povrijediti,nemoj me ostaviti,nemoj dusu svoj drugoj dati...×X×

...Srusili su mi snove,srusili su mi cijeli svijet...Tonula sam sve dublje i dublje u more,kraja nije bilo,a povrsina je bivala sve dalje i dalje...Pkusavala sam disati,ali nisam mogla...Voda je bila oko mene i gusila me...Mislila sam da to treba tako biti...Da cu jednostavno umrijeti...Razmisljala sam o zivotu,kako li je brzo prosao kroz moju glavu...Molila sam da me netko nadje i da me izvuce...Molila sam da me netko primi za ruku i pokaze pravi put...Srce mi se raspadalo,a ja nisam mogla,htjela sam,ali nisam mogla disati...Toliko sam snazno mahala rukama pokusavajuci otplivati na povrsinu...Odustala sam,jer nisam borac,kukavica sam i to velika...Zaklopila sam oci i prepustila se moru suza i depresije...To je za mene bio kraj...Nitko nije dolazio...Potrosila sam i zadnji tracak daha...Izdahnula sam da sto prije odem...Na to si dosao ti,kao najlijepsi andjeo sa neba...Noseci svoju bijelu halju i taj predivan osmjeh...Nisam te odmah primjetila,Ali sto si se vise priblizavao osjetila sam brckanje vode oko sebe...Nisi popustao,uzeo si me i povukao snazno...Sirom otvorivsi oci vidjela sam te kako zuris...Mislila sam da nikad vise necu zivnuti...Da cu do kraja zivota imati crnilo oko sebe i u sebi...Da se nikad necu nasmijati...Da nikad vise necu voljeti,medjutim to svi misle...Mislila sam i ja...A ti si se odjednom stvorio...Nemoj mi uzeti najlijepsi poklon koji si mi mogao dati...Nemoj me povrijediti...Cuvaj me kao poslijednju kap vode na dlanu...Drzi me i ne ispustaj...Dopusti mi da ti pokazem koliko vrijedim,dopusti mi da ti dokazem da ni ja tebe necu povrijediti...Vjeruj u mene...Volim te....


|VoLiM tE 1| tRoSi bOjU| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.