Zagreb: Jarun

subota , 05.10.2013.

S obzirom da zrake sunca danas bas i nisu uspjele uci u moj stan, odlucila sam prosetati do Jarunskog jezera u nadi da cu ih negdje uloviti :)
Umjesto druzenja s toplim zrakama, obgrlio me hladni jesenski zrak s ponekom kapljicom kise, ali sam se ponovo uvjerila da sa svakim nepotrebnim ostajanjem u stanu riskiram propustiti nesto zanimljivo i o čemu nisam bila dovoljno informirana...

Prolazim pored uspavanog veslackog kluba i dolazim do jezera. Razmisljam kako je kisni dan ipak sprijecio vecinu rekreativaca i divim se posebnom miru kojim dise jarunska obala. Paznju mi privlaci veliko drvo i nekoliko bijelih jedrilica u pozadini.



Pljesak i nekoliko usklika mi ukazu da s druge strane jezera nije tako pusto kako se cinilo kada sam tek pocela setnju. Nazalost, stizem pomalo prekasno i povezujem da je pljesak oznacio kraj u kojem su se jedrilicari vec priblizavali kopnu. Danas se na Jarunu odrzala memorijalna regata cija je svrha, kako saznajem, bila okupiti sto vise onih koji vole taj sport i onih koji s njim nisu dovoljno upoznati. Zao mi je sto sam zakasnila jer mi je takvo jedrenje bas opustajuce za gledati.



Srecom, nastavljam hodati i u daljini vidim novu skupinu ljudi. Nakon sto mi se ucini da vidim konje, odlucim prosetati u tom smjeru. Još jedan događaj za koji nisam znala da se danas održava tamo. Ipak, ovaj put nisam toliko zakasnila:) Radi se o natjecanju u preponskom jahanju.



Ipak, priznajem da mi je jos uvijek draze vidjeti konja dok je jednostavno u prirodi, bez sedla i naredbi...



..ali unatoc tome, ovaj događaj je bio zanimljiv i bilo mi je fascinatno vidjeti svu utreniranost, kako konja tako i sposobnosti jahaca...



Proglašenje pobjednika i sve hladniji zrak ipak su me natjerali da pocnem razmisljati o stanu i toplom caju pa lagano nastavljam setnju u tom smjeru. Ulazim u stan i nalazim svoju ''zraku sunca'' = lijepo iskoristeno subotnje poslijepodne :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.