LuMbArAjKa

29.05.2008., četvrtak

A je hladno,a?

Nema me na blogu i nisan bas česta s blogovia jer....(pogađate li zasto??) Prevruce je za stat doma i bi za kompjuteron...iako mi je more još uvik daleko (šmrc...) vrime provodin di go se mogu hladit...
A i malo mi je teško sklapat recenice i mislit, iako bi imala svasta lipega (i malo manje lipega) za rec... Pri sparno mi je i za učit a o bi isto trebalo i to pod veliki, veliki "MUST" pa ono vrime sto proveden doma potrosin na to...

I zato dokle se ne naucin na ove temperature samo cu ce drza kako propisiju doktori iz TBF-a:

... i tlaka mi se maknit
zbog tlaka u zraku
sunce pretvara mozak mi u žvaku
Pa san se zavalija, totalno pasivan
slušan Marley-a i Attack koji je masivan...

pozz od Lumbarajke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.